Må lige dele en glæde med jer! Igår kom der brev fra pladsanvisningen, og vi har fået en plads til Alfred i en integreret insitution kun 600 meter fra hvor vi bor. Det er en ret ny institution, jeg var lige forbi i dag, bare for at kigge udefra, og det er en lækker ny bygning, med fin legeplads selvom den ligger midt i Århus. Den ligger også meget tæt på skoven og stranden, så det er fint. Torsdag i næste uge skal vi have en rundvisning, så det er jeg spændt på!
Men det er bare så dejligt at vi har en plads nu. Han starter til december, når han er 8.5 måned. Det passer lige med at vi kommer hjem fra USA og så skal han starte 4-5 dage derefter! Det er meget svært at få en plads i Århus C, og de ældste børn hopper forrest i køen, så jeg var bare nervøs for vi skulle til Skejby eller Thrige, da Alfred jo ikke er så gammel når han starter. DEJLIGT, det er på plads! Og selvom jeg ikke er fan af den nye regering, må jeg da tage hatten af for at de startede med at behandle min sag den 1. oktober, og den 6. fik jeg en plads. Så det synes jeg er hurtigt arbejde - GO GO det offentlige
I skal lige have et par billeder med af Alfred nu vi er igang. Hav en dejlig aften, jeg sidder lige og glor på Caroline Flemming i Top Model.. Hmm mon ikke hun har været på ret voldsom kur efter sin fødsel i december eller hvad??
KNUS
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld