AnneBJ skriver:
Godt det ikke kun er mig der syens det... Damen fra pladsanvisningen forstod vist ikke helt problematikken selvom jeg virkelig anstrengte mig for at forklare hende det...! 
Den første jeg snakkede med i foråret da han blev skrevet op var rent ud sagt en gammel sur kæl....! Hun bebrejdede mig nærmest for at spørge, hvornår jeg hørte noget fra dem. Hun blev næsten sur, da jeg spurgte om det blev i cykelafstand fra vores hjem. Hun svarede, at vi kunne få plads herfra og til Martins arbejde(42km væk!!!)
Jeg tør slet ikke sige, hvordan hun reagerede da jeg ønskede ikke-ryger hjem og hjem med kat!
Jeg havde virkelig en dårlig mavefornemmelse over, at han skulle have en plads tildelt i så surt et system, så jeg ringede derop igen her for en måneds tid siden, og fik fat i en anden RIGTIG sød dame.
Hun sagde at risikoen for at få plads uden for byen var minimal(hvorfor sagde den første ikke bare det?!), skrev mine ønsker op, og var MEGET forstående for at jeg ikke ønskede en plads i lejlighed, når nu vi selv bor i lejlighed. Hun sagde bare, at så skulle han jo selvfølgelig have en have.
Desværre kunne heller ikke løfte sløret for noget, da de først laver pladser igen til november! ØV! Men nu har jeg det da lidt bedre med det end jeg havde først...
Anmeld