Jubii - brev fra pladsanvisningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

piadas

Wow, hvem er det????

Det er vist for længe siden, vi har set billeder af "lille" Alfred!

Hold da op, hvor er han blevet stor og endnu mere dejlig!

Tillykke med VS-pladsen! Hvor er det dejligt for jer, at I er glade og har fået det, som I vil have det. Det er bare så vigtigt, at mavefornemmelsen er god. Det kan jeg i hvert fald mærke med Idas dagplejemor, at jeg føler, hun er i trygge hænder.

Hehe, thumbs up til rød regering!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

CA

Må give Pia ret - hvem er det barn på billederne? Alfred plejer da at være lille bitte!? Hold da op han er blevet stor! SÅ må Johannes da næsten være blevet endnu større

Stort tillykke emd pladsen - hvor det bare dejligt!!

Her får vi først noget afvide i november og har søgt plads 1/12. Synes godt nok det er sent, og længe man skal gå med ondt i maven over, hvem det nu er... 

Skønt I har fået det som I vil ha det!! 

Anmeld

6. oktober 2011

Marco2

Hvor dejligt! Det er altså bare så rart at have på plads.

Anmeld

7. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Må give Pia ret - hvem er det barn på billederne? Alfred plejer da at være lille bitte!? Hold da op han er blevet stor! SÅ må Johannes da næsten være blevet endnu større

Stort tillykke emd pladsen - hvor det bare dejligt!!

Her får vi først noget afvide i november og har søgt plads 1/12. Synes godt nok det er sent, og længe man skal gå med ondt i maven over, hvem det nu er... 

Skønt I har fået det som I vil ha det!! 

Godt det ikke kun er mig der syens det... Damen fra pladsanvisningen forstod vist ikke helt problematikken selvom jeg virkelig anstrengte mig for at forklare hende det...! 

Anmeld

7. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Godt det ikke kun er mig der syens det... Damen fra pladsanvisningen forstod vist ikke helt problematikken selvom jeg virkelig anstrengte mig for at forklare hende det...! 

Den første jeg snakkede med i foråret da han blev skrevet op var rent ud sagt en gammel sur kæl....! Hun bebrejdede mig nærmest for at spørge, hvornår jeg hørte noget fra dem. Hun blev næsten sur, da jeg spurgte om det blev i cykelafstand fra vores hjem. Hun svarede, at vi kunne få plads herfra og til Martins arbejde(42km væk!!!)

Jeg tør slet ikke sige, hvordan hun reagerede da jeg ønskede ikke-ryger hjem og hjem med kat! 

Jeg havde virkelig en dårlig mavefornemmelse over, at han skulle have en plads tildelt i så surt et system, så jeg ringede derop igen her for en måneds tid siden, og fik fat i en anden RIGTIG sød dame. 
Hun sagde at risikoen for at få plads uden for byen var minimal(hvorfor sagde den første ikke bare det?!), skrev mine ønsker op, og var MEGET forstående for at jeg ikke ønskede en plads i lejlighed, når nu vi selv bor i lejlighed. Hun sagde bare, at så skulle han jo selvfølgelig have en have.
Desværre kunne heller ikke løfte sløret for noget, da de først laver pladser igen til november! ØV! Men nu har jeg det da lidt bedre med det end jeg havde først...  

Anmeld

7. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Den første jeg snakkede med i foråret da han blev skrevet op var rent ud sagt en gammel sur kæl....! Hun bebrejdede mig nærmest for at spørge, hvornår jeg hørte noget fra dem. Hun blev næsten sur, da jeg spurgte om det blev i cykelafstand fra vores hjem. Hun svarede, at vi kunne få plads herfra og til Martins arbejde(42km væk!!!)

Jeg tør slet ikke sige, hvordan hun reagerede da jeg ønskede ikke-ryger hjem og hjem med kat! 

Jeg havde virkelig en dårlig mavefornemmelse over, at han skulle have en plads tildelt i så surt et system, så jeg ringede derop igen her for en måneds tid siden, og fik fat i en anden RIGTIG sød dame. 
Hun sagde at risikoen for at få plads uden for byen var minimal(hvorfor sagde den første ikke bare det?!), skrev mine ønsker op, og var MEGET forstående for at jeg ikke ønskede en plads i lejlighed, når nu vi selv bor i lejlighed. Hun sagde bare, at så skulle han jo selvfølgelig have en have.
Desværre kunne heller ikke løfte sløret for noget, da de først laver pladser igen til november! ØV! Men nu har jeg det da lidt bedre med det end jeg havde først...  

Dejligt trods alt!!

Jeg tror, uanset hvor Felix skal hen, så vil jeg have det mærkeligt med, at han ikke skal være her hos mig! Så jeg vælger bare at lade som om, at det er fint uanset hvor vi får plads - hvis jeg bare kunne få at vide HVOR han får? - altså transportmæssigt har det rigtig meget at sige! Jørn arbejder i en ende af byen, vi bor i den modsatte, og midt imellem det, og lidt væk fra byen går jeg i skole...

Men vi er kun interesserede i, at han skal passes i vores bopælsområde, aht. skolevenner på sigt - så hvis jeg bare kunne få den geografiske placering, så jeg kunne begynde at finde ud af, om vi skal cykle, med bus, Jørn skal aflevere eller hvordan, så ville jeg være rigtig glad...! Men nåh, vi har jo hele januar til indkøring, så der må vi også bare finde ud af, hvordan det kan gå op alt sammen!

Anmeld

7. oktober 2011

Rødhætte

Sofia skriver:

Må lige dele en glæde med jer! Igår kom der brev fra pladsanvisningen, og vi har fået en plads til Alfred i en integreret insitution kun 600 meter fra hvor vi bor. Det er en ret ny institution, jeg var lige forbi i dag, bare for at kigge udefra, og det er en lækker ny bygning, med fin legeplads selvom den ligger midt i Århus. Den ligger også meget tæt på skoven og stranden, så det er fint. Torsdag i næste uge skal vi have en rundvisning, så det er jeg spændt på!

Men det er bare så dejligt at vi har en plads nu. Han starter til december, når han er 8.5 måned. Det passer lige med at vi kommer hjem fra USA og så skal han starte 4-5 dage derefter! Det er meget svært at få en plads i Århus C, og de ældste børn hopper forrest i køen, så jeg var bare nervøs for vi skulle til Skejby eller Thrige, da Alfred jo ikke er så gammel når han starter. DEJLIGT, det er på plads! Og selvom jeg ikke er fan af den nye regering, må jeg da tage hatten af for at de startede med at behandle min sag den 1. oktober, og den 6. fik jeg en plads. Så det synes jeg er hurtigt arbejde - GO GO det offentlige

I skal lige have et par billeder med af Alfred nu vi er igang. Hav en dejlig aften, jeg sidder lige og glor på Caroline Flemming i Top Model.. Hmm mon ikke hun har været på ret voldsom kur efter sin fødsel i december eller hvad??

KNUS

Hvor er det da bare dejligt at i har plads.. Og så så dejligt tæt på jer! Hvor er han da bare for lækker lille Alfred.. Specielt billede med Peter pls er da bare for sødt!

Anmeld

7. oktober 2011

Lene76

Jeg ved heldigvis at Nanna har plads hos mig når jeg starter igen :-)Snakkede med en kollega om det med pladserne og der er masser af pladser og få i øjeblikket da årgangene omkring Århus er små... Det er straks værre med bh-pladserne :-)Hus el lejlighed.... Jeg bor i lejlighed og mine Dp unger har mere plads her end hos flere af mine kollegaer, vi er ude hverdag uanset vejr enten på tur el på vores dejlige legeplads ;-) så ser ik et hus som fordel ;-) sorry måtte bare lige ud med det ;-)

Anmeld

8. oktober 2011

Sofia

Rødhætte skriver:

Hvor er det da bare dejligt at i har plads.. Og så så dejligt tæt på jer! Hvor er han da bare for lækker lille Alfred.. Specielt billede med Peter pls er da bare for sødt!

Ja vi er også rigtig glade. Tak, han elsker bare den bamse, synes det ser så sødt ud når de knuser.

Anmeld

8. oktober 2011

Sofia

piadas skriver:

Wow, hvem er det????

Det er vist for længe siden, vi har set billeder af "lille" Alfred!

Hold da op, hvor er han blevet stor og endnu mere dejlig!

Tillykke med VS-pladsen! Hvor er det dejligt for jer, at I er glade og har fået det, som I vil have det. Det er bare så vigtigt, at mavefornemmelsen er god. Det kan jeg i hvert fald mærke med Idas dagplejemor, at jeg føler, hun er i trygge hænder.

Hehe, thumbs up til rød regering!

Ja, han bliver så stor, det er næsten ikke til at forstå!

Tak for roserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.