Kan ikke tabe mig - råd og madplan søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg er gravid nu, så følger den ikke  Men tabte mig 30 kg inden min graviditet. Jeg spise 1 stk. knækbrød (11g brød) med en skive mager ost og 2 stk frugt om morgenen. Middag spiste jeg 150g mager kød + 200g grøntsager og det samme til aften. Evt med tomat/champignon sovs (flåede tomater, hvidløg og champignon) Mellem måltider var frugt og/eller grøntsags stave

Kunne du nøjes med et knækbrød til morgenmad? Jeg spiser to lige nu og bliver så hurtigt sulten igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!

Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?

hej, jeg er selv på samme størrelse, har tabt mig 10 kg indtil videre og det er udelukkende ved at gå nogle ture og spise sundere.. Spiser meget mere frugt, og istedet for at tag en stor tallerken til min aftensmad, så tager jeg en lille og kommer mad på. Ikke nok med at potionen ser større ud, så er det som om det også mættere mere fordi der ikke er al den spildplads på tallerkenen (som om man ikke har fået nok)..

Og kan ligeså godt sige det, slik, søde sager og sodavand er bare ikke vejen frem - OVERHOVEDET.. Har nogle gange prøvet vægten inden weekend hygge, og så igen dagen efter tjekket vægten igen  man tager jo 1 kg på når man har hygget i weekenden 

Jeg er gået over til saftevand og vand, lækre smoothies lavet at cheesy vanilje yoghurt med frugter, eller bare frugt der allerede er skåret ud (mere indbydende), spiser altid salat, jo flere forskellige slags jo lækre er det, jeg kan simpelthen ikke få nok når jeg laver en salat med kål, ærter, majs, svampe, peanuts (nødder har gode fedtstoffer hvis man tager EN lille håndfuld), løg, revet gulrerod og advocao (advocado har gode fedtstoffer) osv osv.. Mums, bliver helt sulten 

Du skal spise mange små måltider (frugt, muslibarer, en rugbrød uden smør med pålæg osv), specielt morgenmad er vigtigt (der laver jeg et glas smoothie eller spiser 150 g havregryn UDEN sukker), drik godt med vand i løbet af dagen.

.. Hm, ET stykke kød og gerne fisk et par gange om uden (jeg kan ikke lide fisk, men man kan sagtens lave det så fisken er nemmere og klemme ned), undgå margerine og smør og brug gerne olivenolie da det har gode fedtstoffer.

Er faktisk begyndt i fitness også, så det handler bare om at komme derud af 

Håber du fik lidt ud af det, måske er det lidt rodet 

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Kunne du nøjes med et knækbrød til morgenmad? Jeg spiser to lige nu og bliver så hurtigt sulten igen!!

Nej, jeg spise et stykke knækbrød med mager ost OG 2 hele frugter til og senere på formiddagen spiste jeg 1-2 frugter igen. Jeg var altid mæt

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Du kan lige få et Før - Efter billede. Jeg motionerede selvfølgelig en smule ved siden af kostomlægningen. Men lagde mest vægt på kosten som jeg skrev til dig  

Billede 1 - FØR! (Kan slet ikke genkende mig selv! )

Billede 2 - Efter   - 30kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2011

TrineCT

Anonym skriver:

Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!

Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?

En typisk dag:

Morgenmad kl. 6.30:
75g. havregryn
175g. minimælk
25g. rosiner

Mellemmåltid kl. 9.00:
1 gulerod eller en hel frugt

Frokost 11.30:
2 skiver rugbrød med fedtfattigt pålæg
4 agurkestave
2 små gulerødder

Mellemmåltid:
3 gulerødder
1 hel frugt

Aftensmad:
Finder altid opskrifterne på: Madopskrifter.nu (Søg på opskrifter med under 500 kcal)

Mellemmåltid:
En hel frugt

Hvis den søde tand melder sig, spiser jeg 5 gajoler, så er jeg glad.

Det giver ca. 1400 kcal. og ja, jeg er mæt.

Anmeld

6. oktober 2011

TrineCT

xoxotasha skriver:

Du kan lige få et Før - Efter billede. Jeg motionerede selvfølgelig en smule ved siden af kostomlægningen. Men lagde mest vægt på kosten som jeg skrev til dig  

Hold da op hvor er du sej... Det har garanteret ikke været let.

Anmeld

6. oktober 2011

Moar2011

musse1 skriver:

kan klart anbefalde weight watcher der tæller man point, og man må spise alt, bare ikke altid, bare man over holder sine point. der følte jeg slet ik jeg manglede noget og har tabt 26 kg. tæller så slet ik point mere, for nu er jeg jo kommet godt ind i det og ved hvordan det er bedst at spise. mit problem var aftensmaden og der laver jeg stadigvæk efter deres opskrifter, og så om aften, når man sidder og hygger ,men der har jeg fået mange gode alternativer som agurk og gulerod i stave med dip, lidt saltstænget, lidt popcorn, forskelligt frugt skåret ud på en tallerken og sådan.

har da både været til fødselsdage, holdt ferie og spist hos andre, uden jeg selv har skulle haft mad med selv syns jeg har været rart, men det er også fordi jeg ikke er den type, der har lyst til at skulle undvære både det ene og det andet 

hvor kanman få den bog henne med point ? og hva er det for en dip du bruger

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

TrineCT skriver:

Hold da op hvor er du sej... Det har garanteret ikke været let.

Mange tak  Nej, det var hårdt. Men det gik stærkt og det er helt klart det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv og mit helbred

Anmeld

6. oktober 2011

musse1

Babyklar skriver:

hvor kanman få den bog henne med point ? og hva er det for en dip du bruger

du for tingene efterhånden, når du tilmelder dig hos dem, så kan du gå til deres møder, man kan også købe det hele brugt, ind imellem eller du kan tilmelde dig brevkurset.. men vil sige møderne kan give en rigtig meget, for så står man over for en anden person, når man bliver vejet, men hvis man kan selv er det super rart og bare ha det hele hjemme.. 

jeg har brugt fromage frase og så har jeg købt det der brev pulver dit af kims og blandet i, men som sagt kan man også lave dippen selv.. 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Det er godt nok helt vildt - hold op du er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.