Anonym skriver:
Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!
Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?
hej, jeg er selv på samme størrelse, har tabt mig 10 kg indtil videre og det er udelukkende ved at gå nogle ture og spise sundere.. Spiser meget mere frugt, og istedet for at tag en stor tallerken til min aftensmad, så tager jeg en lille og kommer mad på. Ikke nok med at potionen ser større ud, så er det som om det også mættere mere fordi der ikke er al den spildplads på tallerkenen (som om man ikke har fået nok)..
Og kan ligeså godt sige det, slik, søde sager og sodavand er bare ikke vejen frem - OVERHOVEDET.. Har nogle gange prøvet vægten inden weekend hygge, og så igen dagen efter tjekket vægten igen
man tager jo 1 kg på når man har hygget i weekenden 
Jeg er gået over til saftevand og vand, lækre smoothies lavet at cheesy vanilje yoghurt med frugter, eller bare frugt der allerede er skåret ud (mere indbydende), spiser altid salat, jo flere forskellige slags jo lækre er det, jeg kan simpelthen ikke få nok når jeg laver en salat med kål, ærter, majs, svampe, peanuts (nødder har gode fedtstoffer hvis man tager EN lille håndfuld), løg, revet gulrerod og advocao (advocado har gode fedtstoffer) osv osv.. Mums, bliver helt sulten
Du skal spise mange små måltider (frugt, muslibarer, en rugbrød uden smør med pålæg osv), specielt morgenmad er vigtigt (der laver jeg et glas smoothie eller spiser 150 g havregryn UDEN sukker), drik godt med vand i løbet af dagen.
.. Hm, ET stykke kød og gerne fisk et par gange om uden (jeg kan ikke lide fisk, men man kan sagtens lave det så fisken er nemmere og klemme ned), undgå margerine og smør og brug gerne olivenolie da det har gode fedtstoffer.
Er faktisk begyndt i fitness også, så det handler bare om at komme derud af 
Håber du fik lidt ud af det, måske er det lidt rodet