Anonym skriver:
Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!
Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?
kan klart anbefalde weight watcher der tæller man point, og man må spise alt, bare ikke altid, bare man over holder sine point. der følte jeg slet ik jeg manglede noget og har tabt 26 kg. tæller så slet ik point mere, for nu er jeg jo kommet godt ind i det og ved hvordan det er bedst at spise. mit problem var aftensmaden og der laver jeg stadigvæk efter deres opskrifter, og så om aften, når man sidder og hygger ,men der har jeg fået mange gode alternativer som agurk og gulerod i stave med dip, lidt saltstænget, lidt popcorn, forskelligt frugt skåret ud på en tallerken og sådan.
har da både været til fødselsdage, holdt ferie og spist hos andre, uden jeg selv har skulle haft mad med selv syns jeg har været rart, men det er også fordi jeg ikke er den type, der har lyst til at skulle undvære både det ene og det andet

Anmeld