Kan ikke tabe mig - råd og madplan søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!

Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Zelinasmor

Den hurtigste vej (af ALLE de ting jeg har haft prøvet) kan jeg kun anbefale at cutte stort set alle kylhydrater væk. Dvs. undgå brød, ris, pasta, kartofler og usunde ting. Undersøg evt. ved de danske vægtvogtere. Det er en af deres kostomlægninger

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Den hurtigste vej (af ALLE de ting jeg har haft prøvet) kan jeg kun anbefale at cutte stort set alle kylhydrater væk. Dvs. undgå brød, ris, pasta, kartofler og usunde ting. Undersøg evt. ved de danske vægtvogtere. Det er en af deres kostomlægninger

Hvad spiser du istedet for?

Morgen, midda og aften?

Anmeld

6. oktober 2011

fønix

Anonym skriver:

Jeg er en overvægtig pige på knap 110 kg! Jeg har flere gange forsøgt at tabe mig, men det går bare ikke!

Hvordan har i tabt jer? Hvordan holder i motivationen? Har i mon en madplan, som i vil dele?

Måske du skal prøve at indtaste din mad i en tabel som iform fx har, så har du et overblik over hvor mange kalorier du får i løbet af en dag? Da jeg tabte 10kg var det kun grønsager og kød jeg spiste og så en masse motion synes du først skal gå i gang den dag du virkelig brænder for det for så kommer motivationen og ellers skulle du prøve at træne det giver nemlig kroppen lyst til mere efter et par uger

Anmeld

6. oktober 2011

come2

Jeg går ca 30 min om dagen + jeg har holdtræning 4 gange om ugen. og så har jeg et fysisk hårdt job. Jeg tænker over hvad jeg spiser.

Lige pt har jeg tabt et par kg, det går lidt langsomt fordi det bliver omdannet til muskler.

ellers kan jeg anbefale slankedoktor, hvor du betaler et belød og får tilsendt kostplan fra diætist

Anmeld

6. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Regel nr 1 du må ALDRIG sulte dig selv

Jo mere du spiser af de rigtige ting jo mere taber du dig

Hvis du spiser hver time - hver anden time så sætter du din opbrænding i den grad i vejret  

Anmeld

6. oktober 2011

musse1

Anonym skriver:

kan klart anbefalde weight watcher der tæller man point, og man må spise alt, bare ikke altid, bare man over holder sine point. der følte jeg slet ik jeg manglede noget og har tabt 26 kg. tæller så slet ik point mere, for nu er jeg jo kommet godt ind i det og ved hvordan det er bedst at spise. mit problem var aftensmaden og der laver jeg stadigvæk efter deres opskrifter, og så om aften, når man sidder og hygger ,men der har jeg fået mange gode alternativer som agurk og gulerod i stave med dip, lidt saltstænget, lidt popcorn, forskelligt frugt skåret ud på en tallerken og sådan.

har da både været til fødselsdage, holdt ferie og spist hos andre, uden jeg selv har skulle haft mad med selv syns jeg har været rart, men det er også fordi jeg ikke er den type, der har lyst til at skulle undvære både det ene og det andet 

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hvad spiser du istedet for?

Morgen, midda og aften?

Jeg er gravid nu, så følger den ikke  Men tabte mig 30 kg inden min graviditet. Jeg spise 1 stk. knækbrød (11g brød) med en skive mager ost og 2 stk frugt om morgenen. Middag spiste jeg 150g mager kød + 200g grøntsager og det samme til aften. Evt med tomat/champignon sovs (flåede tomater, hvidløg og champignon) Mellem måltider var frugt og/eller grøntsags stave

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Måske du skal prøve at indtaste din mad i en tabel som iform fx har, så har du et overblik over hvor mange kalorier du får i løbet af en dag? Da jeg tabte 10kg var det kun grønsager og kød jeg spiste og så en masse motion synes du først skal gå i gang den dag du virkelig brænder for det for så kommer motivationen og ellers skulle du prøve at træne det giver nemlig kroppen lyst til mere efter et par uger

Jeg har rygrad som en regnorm! Jeg skriver ned hvad jeg spiser, men det nytter ikke

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan holde fast! Elsker bare junkfood og slik!

Hvordan så en madplan ud for dig, når du ikke spiste kulhydrater?

Anmeld

6. oktober 2011

TrineCT

Anonym skriver:

Du kan også tælle kalorier. Du kan finde en kalorietabel på Google. Det gjorde jeg da jeg skulle tabe 10 kg.

1400 kcal om dagen og du vil tabe dig 1 kg. om ugen. Hvis du har trang til at spise lidt mere kan man løbe, power walk eller cykle det af.

TrineCT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.