Hjælp til kød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

piadas

Maja88 skriver:

må det ikke koge?? hvorfor??

kan da være det var derfor mine blev hårde

Måske - jeg kan ikke huske hvorfor. Jeg læste engang et eller andet sted, at vandet ikke må koge, så jeg sørger bare for, at det ikke koger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Maja88

piadas skriver:

Måske - jeg kan ikke huske hvorfor. Jeg læste engang et eller andet sted, at vandet ikke må koge, så jeg sørger bare for, at det ikke koger!

hehe det må jeg sørge for så

Anmeld

6. oktober 2011

Marco2

Her hjemme er stavblenderen min ven  

Jeg har ikke tid til at læse alle de der "manualer" for småbørn så jeg bruger bare min intuition, så her får Smilla lov at prøve alt. Og er det noget "svært-tyggeligt" får det bare en tur med stavblenderen. 

Anmeld

7. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Han er også så fremmelig!

eller også er hans mor for doven til at lave specialkost... Barnet må leve med at der kun serveres en ret Heldigvis passer det ham fint. HVIS vi havde haft en kamp om det, kan det også godt ske jeg havde en anden holdning

Anmeld

7. oktober 2011

piadas

Marco2 skriver:

Her hjemme er stavblenderen min ven  

Jeg har ikke tid til at læse alle de der "manualer" for småbørn så jeg bruger bare min intuition, så her får Smilla lov at prøve alt. Og er det noget "svært-tyggeligt" får det bare en tur med stavblenderen. 

Tak for input!

Jeg må vist bare i gang!

Anmeld

7. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Man kan vel egentlig bare erstatte svinefarsen med kyllingefars, hvis man hellere vil lave kyllinge-kødboller?

Lige nemlig... Eller oksefars, kalv/flæsk fars....

Anmeld

7. oktober 2011

piadas

Ida har fået roastbeef her til aften - jow jow, det kan jo sagtens lade sig gøre...man skal jo bare hakke kødet fint, Pia!

Fuck, hvor er jeg dum nogle gange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.