Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: må det ikke koge?? hvorfor?? kan da være det var derfor mine blev hårde
må det ikke koge?? hvorfor??
kan da være det var derfor mine blev hårde
Måske - jeg kan ikke huske hvorfor. Jeg læste engang et eller andet sted, at vandet ikke må koge, så jeg sørger bare for, at det ikke koger!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Måske - jeg kan ikke huske hvorfor. Jeg læste engang et eller andet sted, at vandet ikke må koge, så jeg sørger bare for, at det ikke koger!
hehe det må jeg sørge for så
Her hjemme er stavblenderen min ven
Jeg har ikke tid til at læse alle de der "manualer" for småbørn så jeg bruger bare min intuition, så her får Smilla lov at prøve alt. Og er det noget "svært-tyggeligt" får det bare en tur med stavblenderen.
piadas skriver: Han er også så fremmelig!
Han er også så fremmelig!
eller også er hans mor for doven til at lave specialkost... Barnet må leve med at der kun serveres en ret Heldigvis passer det ham fint. HVIS vi havde haft en kamp om det, kan det også godt ske jeg havde en anden holdning
Marco2 skriver: Her hjemme er stavblenderen min ven Jeg har ikke tid til at læse alle de der "manualer" for småbørn så jeg bruger bare min intuition, så her får Smilla lov at prøve alt. Og er det noget "svært-tyggeligt" får det bare en tur med stavblenderen.
Tak for input!
Jeg må vist bare i gang!
piadas skriver: Man kan vel egentlig bare erstatte svinefarsen med kyllingefars, hvis man hellere vil lave kyllinge-kødboller?
Man kan vel egentlig bare erstatte svinefarsen med kyllingefars, hvis man hellere vil lave kyllinge-kødboller?
Lige nemlig... Eller oksefars, kalv/flæsk fars....
Ida har fået roastbeef her til aften - jow jow, det kan jo sagtens lade sig gøre...man skal jo bare hakke kødet fint, Pia!
Fuck, hvor er jeg dum nogle gange!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128