At købe kopimøbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mamalou skriver:

Der er mange penge at spare, men tror du man bliver lige så glade for møblerne, som hvis det var den ægte vare?

Jeg kender også flere, der har gjort det og de har været fuld ud tilfredse... 

Ja, det vil alle vel

Kunne ikke se hvorfor man ikke skulle blive glade for dem, selvom de ikke er ægte kommer vel også an på hvor meget man går op i sådan noget design møbler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Maja_4000

Helt sikkert !
Giver du ikke et link ?

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

raca skriver:

næ jeg har ikke behov for at mit hjem udstråler noget vi ikke er, eller giver udtryk for vi har flere penge. end sandheden er..

jeg syntes det er en omgang forloren snopperi...

så nej...

Jeg ønsker ikke at købe kopi designermøbler for at udstråle status, men fordi jeg synes det ofte er et fedt design. Hvis jeg kom som langt, som til at købe de stole jeg gerne ville have, ville jeg aldrig være bleg for at indrømme, at de var kopi... 

Tak for svar 

Anmeld

6. oktober 2011

Ranarupta

Jeg har stemt Ja. Jeg køber dét, jeg kan lide, når økonomien tillader det. Og så er jeg ligeglad med om det er en PH-lampe eller en fra Bilka!Bare jeg kan lide den.Jeg ville aldrig købe noget til mit hjem, bare fordi det "hed det rigtige", hvis jeg ikke kunne lide det.Så i mine øjne er det bestemt ikke snobberi, men fordi man er faldet for et bestemt design.

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Helt sikkert !
Giver du ikke et link ?

Johhh da  

http://www.lakeland-furniture.co.uk/

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Ranarupta skriver:

Jeg har stemt Ja. Jeg køber dét, jeg kan lide, når økonomien tillader det. Og så er jeg ligeglad med om det er en PH-lampe eller en fra Bilka!Bare jeg kan lide den.Jeg ville aldrig købe noget til mit hjem, bare fordi det "hed det rigtige", hvis jeg ikke kunne lide det.Så i mine øjne er det bestemt ikke snobberi, men fordi man er faldet for et bestemt design.

Jeg har det på samme måde som dig! 

Tak for svar!

Anmeld

6. oktober 2011

twinny

jaaah, hvorfor ikk?..

Anmeld

6. oktober 2011

Buckley

Det kunne jeg sagtens finde på, og ville heller ikke være flov over at sige det var en kopi. Jeg er bare for nærrig til at bruge 50-80.000 kr på et møbel, så syntes det er fedt med et alternativ til de "normale" danskere :-) har bla lige købt en kopi af fatboy sækkestolen på infurn.dk

Anmeld

6. oktober 2011

Isabella_mor

hvis det er lovligt så ja. hvis det er ulovligt så nej.. 

Anmeld

6. oktober 2011

Ciss

Sålænge det er lovligt, så....

Jeg må indrømme, at jeg ikke følger med i designblade osv, så bortset fra prisen ville jeg næppe vide, om det var ægte eller kopi, jeg købte. Generelt når det gælder møbler, er jeg de få gange, jeg har haft anledning til at købe, gået til de lokale møbelbutikker og har  ledt efter noget, jeg både kunne lide og betale uden at se på, hvad møblerne hedder og hvem som har lavet dem.

Så nu har jeg et rådyrt (ok, det kan være andre ikke vil regne det som dyrt, men for MIG er det rådyrt... kommer sikkert aldrig til at få chancen til at købe noget i den stil igen, men jeg synes virkelig også, at det er fint...) danskproduceret glasskab og et megabilligt spisebord osv.

Jeg er ret og slet ikke en særlig bevidst forbruger, når det gælder møbler, er jeg bange for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.