At købe kopimøbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du købe kopimøbler?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.350 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Mamalou

Som overskriften lyder... Kunne du finde på at købe kopi af de dyre designermøbler, der kopieres og sælges i England - ganske lovligt. 

Begrund gerne hvorfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Muhmi

Fordi de er billigere

Anmeld

6. oktober 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har stemt ja..

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det, man sparer jo trods alt en masse penge..!

Min søster og hendes kæreste har gjort det før, og de har været rigtig tilfredse med deres køb. Og møblerne har været af høj kvalitet.

Anmeld

6. oktober 2011

L.J.L

Mamalou skriver:

Som overskriften lyder... Kunne du finde på at købe kopi af de dyre designermøbler, der kopieres og sælges i England - ganske lovligt. 

Begrund gerne hvorfor...

Nej det kunne jeg ikke. Så heller købe de originale møbler brugt, så man får den ægte vare.

Jeg er generelt ikke meget til kopivarer, hverken når det kommer til møbler, tøj, lamper, etc.

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Muhmi skriver:

Fordi de er billigere

Præcis 

Tak for svar

Anmeld

6. oktober 2011

FrkLarsen

Jeg har også stemt JA! 

Her har vi ikke økonomien til at købe dyre designermøbler, så ja, vi fiser rundt efter kopivare hvis de VIL have et designer-look 

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

LiChris skriver:

Jeg har stemt ja..

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det, man sparer jo trods alt en masse penge..!

Min søster og hendes kæreste har gjort det før, og de har været rigtig tilfredse med deres køb. Og møblerne har været af høj kvalitet.

Der er mange penge at spare, men tror du man bliver lige så glade for møblerne, som hvis det var den ægte vare?

Jeg kender også flere, der har gjort det og de har været fuld ud tilfredse... 

Anmeld

6. oktober 2011

raca

næ jeg har ikke behov for at mit hjem udstråler noget vi ikke er, eller giver udtryk for vi har flere penge. end sandheden er..

jeg syntes det er en omgang forloren snopperi...

så nej...

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

L.J.L skriver:

Nej det kunne jeg ikke. Så heller købe de originale møbler brugt, så man får den ægte vare.

Jeg er generelt ikke meget til kopivarer, hverken når det kommer til møbler, tøj, lamper, etc.

Tak for svar 

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

FrkLarsen skriver:

Jeg har også stemt JA! 

Her har vi ikke økonomien til at købe dyre designermøbler, så ja, vi fiser rundt efter kopivare hvis de VIL have et designer-look 

Jeg har heller ikke økonomi til den ægte varer... Men det er ikke fordi jeg bevist går efter et designer look, synes bare "eiffeltårnsstolene" fra Charles Eames er fede... Er så fristet

Tak for svar!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.