Hej derude.
Hjælp mig. Vores børn er 4 mdr. og den ældste bliver 3 her til januar. Vi er på vej til at blive sepereret (staves), og jeg skal flytte med børnene.
Ham jeg er gift med, og som er faren til mine børn opfører sig mest som en på 5 år (desværre for vores børn) Han er ligeglad siger han, med hvor meget han ser børnene (det er han ikke)...men vi kommer ikke rigtig nogen vegne.
Hvad vil i anbefale...synes ikke den piece jeg har læst på statsforvaltningens hjemmeside er særlig klar ? HVordan har i samværsordning ?
Han har den lille i ca. ti til tyve min. daglig (altså sidder med ham etc.), og går nærmest i panik hvis baby græder etc. Han har ikke tålmodighed med at trøste osv. Men lille er jo også så lille endnu og bliver ammet sååå
Den store og manden har et tæt forhold. Men han har svært ved at være alene med hende på den måde at han slet ikke kan det der med at børn skal have børstet tænder, børn skal puttes helst i nogenlunde tid, børn skal ikke leve af slik osv. osv. osv. altså rutinerne...uanset hvor støttende jeg har været har han meget meget sjældent formået at sætte vores store barns behov før hans egne. Han har desuden foretaget sig nogle ting med hende, hvor det er tydeligt at han slet ikke tænker situationen igennem først, og hvor ting faktisk kunne være gået rigtig galt. (for h...... hvor kan mennesker overraske én
)... Jeg er ikke fanatisk, og det går sikkert også hvis man engang imellem lige hopper tandbørstningen etc. over, så må jeg jo børste ekstra. Men vil gerne at mine børn får en nogenlunde tryg og forudsigelig hverdag. Desværre er manden også et menneske med luner har jeg fundet ud af hen ad vejen.
Det gør selvfølgelig at jeg er MEGET utryg ved at han skulle have f.eks. den store gennem længere tid ad gangen.
Men samtidig synes jeg det er SÅ vigtigt at de f.eks. kunne se ham flere gange om ugen, da han elsker dem selvf. og den store også meget omvendt....og de har brug for både mor og far. Men han er ikke rigtig til at lave aftaler med omkring noget som helst.
men måske hvis i havde nogle forslag jeg kunne fremlægge.
Et er sikkert. Vi skal flytte fra hinanden, og det er det bedste for os. Men hvor er jeg ked på mine børns vegne....åhh dumme voksne
Anmeld