Guuuud, så er det altså lige om lidt !!! (Maggieh)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

.. jeg har ikke været så aktiv herinde, siden jeg startede på Hf. Men i har alligevel fået historien om mit ønske om silikone bryster. Den drøm er nu ved at gå i opfyldelse. Pengene er på plads og jeg har tid den 29. okt. 

OKT. !!! det er om 24 dage!!!! 

Jeg har nogle VIRKELIG blandede følelser omkring det, bange, spændt, nervøs, glad !!!!!! 

Ej hallo det var jo idag

Hvordan gik det??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Isabella_mor

Höör skriver:

Ej hallo det var jo idag

Hvordan gik det??  

tror sgu ikke liiige hun er i stand til at svare allerede... det er en hård omgang.. tror hun ligger ret brak og slapper af.. det er en hård operation sådan en brystforstørrelse.. 

men jeg  for at det er gået godt og jeg glæder mig til at se resultat.. 

HVOR ER DU SEJ MAGGIEH...  jeg tør fanme ikke komme i fuld narkose... 

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

tror sgu ikke liiige hun er i stand til at svare allerede... det er en hård omgang.. tror hun ligger ret brak og slapper af.. det er en hård operation sådan en brystforstørrelse.. 

men jeg  for at det er gået godt og jeg glæder mig til at se resultat.. 

HVOR ER DU SEJ MAGGIEH...  jeg tør fanme ikke komme i fuld narkose... 

ja men nu så jeg jo lige at hun var online så måtte jeg jo lige høre

Altså jeg ville slet ikke have kræfter til at komme online nogle steder når jeg havde fået lavet mine bryster så synes egentlig det var imponerende  

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Höör skriver:

ja men nu så jeg jo lige at hun var online så måtte jeg jo lige høre

Altså jeg ville slet ikke have kræfter til at komme online nogle steder når jeg havde fået lavet mine bryster så synes egentlig det var imponerende  

ej ja puha, jeg husker bare hvordan jeg havde det efter kejsersnit, så efter at få fikset patterne AAAAV..

min søster har fået lavet hendes brøster for nogle år siden og jeg var der og hente hende på hospitalet.. hun havde det SÅÅÅÅ dårligt pga narkosen osv.. så hun var så absolut intet værd de første par dage... der lå hun bare på sofaen..  av..

Anmeld

29. oktober 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

.. jeg har ikke været så aktiv herinde, siden jeg startede på Hf. Men i har alligevel fået historien om mit ønske om silikone bryster. Den drøm er nu ved at gå i opfyldelse. Pengene er på plads og jeg har tid den 29. okt. 

OKT. !!! det er om 24 dage!!!! 

Jeg har nogle VIRKELIG blandede følelser omkring det, bange, spændt, nervøs, glad !!!!!! 

SNYD ! 

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

ej ja puha, jeg husker bare hvordan jeg havde det efter kejsersnit, så efter at få fikset patterne AAAAV..

min søster har fået lavet hendes brøster for nogle år siden og jeg var der og hente hende på hospitalet.. hun havde det SÅÅÅÅ dårligt pga narkosen osv.. så hun var så absolut intet værd de første par dage... der lå hun bare på sofaen..  av..

sådan var min veninde også derfor jeg både var overrasket men også lidt "bekymret" for om der var noget galt sidden hun var online..

men vi må væbne os med tålmodig på en tilbagemelding på forløbet

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Höör skriver:

sådan var min veninde også derfor jeg både var overrasket men også lidt "bekymret" for om der var noget galt sidden hun var online..

hun er her sikkert inden for en lille uges tid  

Anmeld

31. oktober 2011

Magsen

isabellamor skriver:

hun er her sikkert inden for en lille uges tid  

hahaha, hvor i seje tøser !! 

godt i tænker på mig  men jeg har det sku fint :p operationen gik suuuuper godt !! de er PRECIS som jeg ønskede dem, og jeg kan sagtens skrive, gå og alt andet, og har IKKE meget smerte 

Kom i narkose kl. 13.00 og var ude igen kl. 15.00 ca :b 

i får en bedre forklaring senere, når jeg lige gider skrive den 

Anmeld

31. oktober 2011

Magsen

Höör skriver:

jeg har skrevet jer et fælles svar  hehe

Anmeld

31. oktober 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

SNYD ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.