Guuuud, så er det altså lige om lidt !!! (Maggieh)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Maggieh skriver:

hahahaha, kan godt lide du skriver ''når du har fået 3 børn..'' Det eneste jeg kunne tænke på da jeg gik over, var .. OMG jeg skal ALDRIG have flere !!! 

Jeg skal give 30.000 for det, ialt - synes det er en meget fair pris, og jeg skal få det lavet heroppe på øerne :p !! 

Må man spørge hvordan du har skaffet de penge'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Magsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Må man spørge hvordan du har skaffet de penge'?

Det må du ihvertfald .. 

det er penge jeg har sparet sammen, og min konto siger nu 30.000 - så de er klare til at flytte over  

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

Haha welll Vil gerne have en dejlig familie. Egentlig vil jeg kun have 2, men han vil have 3, så nu må vi se!

Det synes jeg lyder som en fair pris. Ej hvor er det spændende, er ret spændt på dine vegne

Hehe, ja så bliver det spændende og se hvem der får sin vilje, det er trods alt dig der skal gå med dem :b 

Godt og høre hehe, jeg er virkelig ved og gå fra mig selv altså, det er SNART !!! Dette er virkelig noget jeg har tænkt på HVER dag nu i en 10 måneder, så det er altså virkelig, virkelig VILDT at det nu er ved at ske !!!!!!!!! 

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Hehe, ja så bliver det spændende og se hvem der får sin vilje, det er trods alt dig der skal gå med dem :b 

Godt og høre hehe, jeg er virkelig ved og gå fra mig selv altså, det er SNART !!! Dette er virkelig noget jeg har tænkt på HVER dag nu i en 10 måneder, så det er altså virkelig, virkelig VILDT at det nu er ved at ske !!!!!!!!! 

Ud over du er nervøs glæder du dig så ikke meeeega meget til at se resultatet??

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

Ud over du er nervøs glæder du dig så ikke meeeega meget til at se resultatet??

JO, heeeeelt VILDT !!!! 

altså jeg kan slet ikke forestille mig, mig selv med store flotte bryster længere

Anmeld

5. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Maggieh skriver:

Det må du ihvertfald .. 

det er penge jeg har sparet sammen, og min konto siger nu 30.000 - så de er klare til at flytte over  

hvor længe har det taget og spare sammen?

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

hvor længe har det taget og spare sammen?

jamen, altså jeg har altid været god til at spare penge sammen, så jeg har hele tiden haft nogle penge, på en opsparing .. og så har jeg fået sparet 15-20 tusind sammen på knapt et år )

og har ikke manglet noget imidlertid 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Gud hvor er jeg misundelig Gid det var mig, meeen nu kom der lige en ny en baby på tværs ( ) så der går lige noget tid inden jeg kan få det gjordt

Held og lykke med det

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

tanja. skriver:

Gud hvor er jeg misundelig Gid det var mig, meeen nu kom der lige en ny en baby på tværs ( ) så der går lige noget tid inden jeg kan få det gjordt

Held og lykke med det

jaa, jeg er færdig med at være misundelig, for nu er det snart MIN tuuur !!! Det værdste er bare det at jeg ikke må drikke eller RYGE i 4 uger :s det bliver svært :b (altså ikke at ryge :b)

aaarhmen, det er da også godt Stort tillykke med det )

Tak for det 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Maggieh skriver:

jaa, jeg er færdig med at være misundelig, for nu er det snart MIN tuuur !!! Det værdste er bare det at jeg ikke må drikke eller RYGE i 4 uger :s det bliver svært :b (altså ikke at ryge :b)

aaarhmen, det er da også godt Stort tillykke med det )

Tak for det 

åh åh, ja så bliver det sku da noget af en udfodring Så kan det være du helt er holdt med at ryge når babserne er lavet

Tak skal du ha`

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.