Guuuud, så er det altså lige om lidt !!! (Maggieh)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.321 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Magsen

.. jeg har ikke været så aktiv herinde, siden jeg startede på Hf. Men i har alligevel fået historien om mit ønske om silikone bryster. Den drøm er nu ved at gå i opfyldelse. Pengene er på plads og jeg har tid den 29. okt. 

OKT. !!! det er om 24 dage!!!! 

Jeg har nogle VIRKELIG blandede følelser omkring det, bange, spændt, nervøs, glad !!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

PernilleogDennis

Maggieh skriver:

.. jeg har ikke været så aktiv herinde, siden jeg startede på Hf. Men i har alligevel fået historien om mit ønske om silikone bryster. Den drøm er nu ved at gå i opfyldelse. Pengene er på plads og jeg har tid den 29. okt. 

Jeg har nogle VIRKELIG blandede følelser omkring det, bange, spændt, nervøs, glad !!!!!! 

Wauw.. Det bliver spændende. Glæd dig, det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

Anmeld

5. oktober 2011

FrkDitte

Maggieh skriver:

Kan kun sige det samme som PernilleogDennis...

Den bedste gave jeg har givet mig selv... (og fik faktisk mine lavet på min fødselsdag )

Glæd dig

Knus Ditte

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

PernilleogDennis skriver:

Wauw.. Det bliver spændende. Glæd dig, det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

Jeg glæder mig også helt vildt !! 

- bare ikke til smerten  !! 

Er sikker på det også kommer til at være det bedste jeg har gjort for mig selv 

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

FrkDitte skriver:

Kan kun sige det samme som PernilleogDennis...

Den bedste gave jeg har givet mig selv... (og fik faktisk mine lavet på min fødselsdag )

Glæd dig

Knus Ditte

Ej hvor sjovt, mine bliver lavet lidt over 2 uger før min fødselsdag så de kommer til at blive fejret !! 

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Ej hvor spændende søde! Skal jeg være flabet og spørge, om vi får lov at se resultatet? haha

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

Ej hvor spændende søde! Skal jeg være flabet og spørge, om vi får lov at se resultatet? haha

haha !! 

I skal få lov til at se dem på en diskret måde hehe, dvs. i skal få nogle før'efter billeder, men det bliver med tøj på hehe 

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

haha !! 

I skal få lov til at se dem på en diskret måde hehe, dvs. i skal få nogle før'efter billeder, men det bliver med tøj på hehe 

NICE! Jeg har sagt til min kæreste, at jeg godt kunne finde på at overveje det, når vi en gang er færdig med at få børn i fremtiden. Synes allerede de ikke er så pæne efter vægttabet, så når jeg har ammet 3 børn tør jeg slet ikke tænke på resultatet så skal der måske nok et lille løft og lidt fyld til.. hvad skal du give for det?

Anmeld

5. oktober 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

NICE! Jeg har sagt til min kæreste, at jeg godt kunne finde på at overveje det, når vi en gang er færdig med at få børn i fremtiden. Synes allerede de ikke er så pæne efter vægttabet, så når jeg har ammet 3 børn tør jeg slet ikke tænke på resultatet så skal der måske nok et lille løft og lidt fyld til.. hvad skal du give for det?

hahahaha, kan godt lide du skriver ''når du har fået 3 børn..'' Det eneste jeg kunne tænke på da jeg gik over, var .. OMG jeg skal ALDRIG have flere !!! 

Jeg skal give 30.000 for det, ialt - synes det er en meget fair pris, og jeg skal få det lavet heroppe på øerne :p !! 

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

hahahaha, kan godt lide du skriver ''når du har fået 3 børn..'' Det eneste jeg kunne tænke på da jeg gik over, var .. OMG jeg skal ALDRIG have flere !!! 

Jeg skal give 30.000 for det, ialt - synes det er en meget fair pris, og jeg skal få det lavet heroppe på øerne :p !! 

Haha welll Vil gerne have en dejlig familie. Egentlig vil jeg kun have 2, men han vil have 3, så nu må vi se!

Det synes jeg lyder som en fair pris. Ej hvor er det spændende, er ret spændt på dine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.