andre som har problem med at få nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mira0911

Den første havde vi ingen problemer med... Anden gang tog det os 8 mdr før der var gevinst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er rigtigt svært at svare på, når vi ikke "kender" dig - kan der være risiko for, at du har PCO eller er din mands sædkvalitet undersøgt?

hvad er pco ?

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Den første havde vi ingen problemer med... Anden gang tog det os 8 mdr før der var gevinst... 

Okay dejligt at det alligevel ''kun'' tog 8 måneder - 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er rigtigt svært at svare på, når vi ikke "kender" dig - kan der være risiko for, at du har PCO eller er din mands sædkvalitet undersøgt?

har læst lidt om PCO her på siden. og da jeg læste symptomerne på PCO, tror jeg ikke at jeg har det.. 

fordi min mens Kommer Lige på minutslaget, altid på 29 dagen om morgen ved 08 tiden 

men ved det selvfølgelig ikke... jeg bløder rigtig meget ved mens, det har jeg alle dage gjort siden jeg fik mens aller første gang da jeg var 14. 

og kan huske at jeg så et program om nogle som blødte meget, kan ik huske så meget, men kommer til at tænke på om det betyder noget at man bløder meget... ?! 

Anmeld

6. oktober 2011

babymus77

Jeg synes også det er ved at være træls!!!! Jeg har to skønne børn som snart er 10 og 14..... Min kæreste og jeg vil så gerne have en nummer 3.... Men nej!!! Æder vitaminer nu, til den store guld medalje og håber det kan hjælpe...... Men har det som dig øvvvvvvv altså!!! Kæmpe knus til dig!!!

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg synes også det er ved at være træls!!!! Jeg har to skønne børn som snart er 10 og 14..... Min kæreste og jeg vil så gerne have en nummer 3.... Men nej!!! Æder vitaminer nu, til den store guld medalje og håber det kan hjælpe...... Men har det som dig øvvvvvvv altså!!! Kæmpe knus til dig!!!

Tak   håber vi begge snart for 2 fine skønne strejer på en tispind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.