andre som har problem med at få nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vil gerne høre fra jer som har prøvet det samme som mig (os) hvis nogen har prøvet det selvfølgelig... 

min kæreste og jeg har en søn på 5 år sammen, og vi vil så hjertens gerne have en mere NU- det har vi gerne villet i 2½ år nu, og det er stadig ikke lykkeds os  

er der andre som har været i samme problem, med at få nummer 2 sammen???? 

er der nogen som har en ide om hvad det kan skyldes ? forstår ik vi har så svært ved det her anden gang, blev gravid i aller første forsøg med vores søn... knus til jer skønne... håber at få svar fra nogen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

er der slet ingen som har prøvet dette, føler mig godt nok os meget alene i verden med vores problem

Anmeld

5. oktober 2011

Drømme

Anonym skriver:

Vil gerne høre fra jer som har prøvet det samme som mig (os) hvis nogen har prøvet det selvfølgelig... 

min kæreste og jeg har en søn på 5 år sammen, og vi vil så hjertens gerne have en mere NU- det har vi gerne villet i 2½ år nu, og det er stadig ikke lykkeds os  

er der nogen som har en ide om hvad det kan skyldes ? forstår ik vi har så svært ved det her anden gang, blev gravid i aller første forsøg med vores søn... knus til jer skønne... håber at få svar fra nogen.. 

Du får lige et med på vejen..

Vi havde ikke noget problem med den første, som forhåbentligt stikker hovedet ud til os til februar.. Men jeg frygter virkelig at få problem med at få flere.. Og jeg vil så gerne have en virkelig stor familie !

Håber inderligt det lykkes for jer snart !

Det må virkelig være hårdt 

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Du får lige et med på vejen..

Vi havde ikke noget problem med den første, som forhåbentligt stikker hovedet ud til os til februar.. Men jeg frygter virkelig at få problem med at få flere.. Og jeg vil så gerne have en virkelig stor familie !

Håber inderligt det lykkes for jer snart !

Det må virkelig være hårdt 

Tusind tak skal du have ... ja Hårdt, det er megaaa hårdt.. er så bange for at det ik kan lykkeds igen... 

og tillykke med maven til dig  

Anmeld

5. oktober 2011

Drømme

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have ... ja Hårdt, det er megaaa hårdt.. er så bange for at det ik kan lykkeds igen... 

og tillykke med maven til dig  

Samme frygt jeg har.. Derfor jeg også bare nyder tiden som gravid.. Man ved virkelig aldrig om der sker et eller andet, så det ikke kan lade sig gøre at få flere Håber ikke vi får problemer, men min mor kunne kun få mig, så man ved aldrig...

Krydser fingre for jer, og håber på det bedste !

Har I været igennem nogen aborter, eller er det slet ikke lykkes overhovedet ?

Og mange tak !

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Samme frygt jeg har.. Derfor jeg også bare nyder tiden som gravid.. Man ved virkelig aldrig om der sker et eller andet, så det ikke kan lade sig gøre at få flere Håber ikke vi får problemer, men min mor kunne kun få mig, så man ved aldrig...

Krydser fingre for jer, og håber på det bedste !

Har I været igennem nogen aborter, eller er det slet ikke lykkes overhovedet ?

Og mange tak !

det er slet ikke lykkeds overhoved.. 

altså en gang fik jeg 4 posittive graviditetsteste, og kunne virkelig føle i min krop at den var der, men tror den endte i en sa, fordi min mens kom, og så har vi stadig prøvet lige siden 

Anmeld

5. oktober 2011

Drømme

Anonym skriver:

det er slet ikke lykkeds overhoved.. 

altså en gang fik jeg 4 posittive graviditetsteste, og kunne virkelig føle i min krop at den var der, men tror den endte i en sa, fordi min mens kom, og så har vi stadig prøvet lige siden 

Puuh, hvor surt

Forhåbentlig står I så snart med positive tests igen, og forhåbentligt er der en lille én så, som bliver der !

Held og lykke 

Anmeld

5. oktober 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det er rigtigt svært at svare på, når vi ikke "kender" dig - kan der være risiko for, at du har PCO eller er din mands sædkvalitet undersøgt?

Anmeld

5. oktober 2011

LISBETH:-)

Jeg har haft problemer med nr. 1, nr. 2 og nu også nr. 3 og har været i fertilitetsbehandling for at det overhovedet har kunne lade sig gøre.

Jeg ville bare lige fortælle at min svigerindes søster var 3 år om at få nr. 2 - de havde faktisk opgivet da det så endelig skete. Da barnet var født blev hun så overraskende gravid meget kort efter (helt uplanlagt) så de har 3 børn nu.

Så du skal ikke opgive håbet det skal nok ske, ellers må i til lægen og undersøge mulighederne for at få hjælp til at blive gravid!

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg har haft problemer med nr. 1, nr. 2 og nu også nr. 3 og har været i fertilitetsbehandling for at det overhovedet har kunne lade sig gøre.

Jeg ville bare lige fortælle at min svigerindes søster var 3 år om at få nr. 2 - de havde faktisk opgivet da det så endelig skete. Da barnet var født blev hun så overraskende gravid meget kort efter (helt uplanlagt) så de har 3 børn nu.

Så du skal ikke opgive håbet det skal nok ske, ellers må i til lægen og undersøge mulighederne for at få hjælp til at blive gravid!

Tak ... det giver dejligt håb for at det nok skal lykkeds igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.