Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge skriver: gør jeg bestemt heller ikke, ville da være mest fair at du føder først, ville da bare være skægt at føde nærmest samtidig (;
gør jeg bestemt heller ikke, ville da være mest fair at du føder først, ville da bare være skægt at føde nærmest samtidig (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Jeg glæder mig lidt til at se det.. Især fordi bette her jo pt er vågen hver aften mellem 21-23.30 Uha, det skal komme an på en prøve! Ellers sætter jeg mig bare ovenpå dig med min kæmpevom, så kan du ikke løbe
Jeg glæder mig lidt til at se det.. Især fordi bette her jo pt er vågen hver aften mellem 21-23.30 Uha, det skal komme an på en prøve! Ellers sætter jeg mig bare ovenpå dig med min kæmpevom, så kan du ikke løbe
Det bliver da spændende om hun bliver sådan en aften aktiv pige (ligesom vores).
Tror du, at du kan nå det? Kan huske hvor langsom jeg var til sidst
Kofoed. skriver: Det bliver da spændende om hun bliver sådan en aften aktiv pige (ligesom vores). Tror du, at du kan nå det? Kan huske hvor langsom jeg var til sidst
Frøken J. skriver: Er faktisk overraskende adræt! Det er mit der smækker benet op på blandingsbatteriet i bruseren for at barbere ben Det skal bare ikke være om aftenen hvor jeg har ondt
Er faktisk overraskende adræt! Det er mit der smækker benet op på blandingsbatteriet i bruseren for at barbere ben Det skal bare ikke være om aftenen hvor jeg har ondt
Kræft det vil jeg gerne se, hvordan faen kan du nå ydersiden af benet sådan, når du har den kæmpe mave?
Jeg sidder altså på nåle hele tiden og det gør faktisk ondt, nå! Så vil du så komme i gang så jeg kan modtage den sms om at der er noget i gang. Du tager livet af mig, kvinde!
(Slet ikke noget om hvor synd det er for dig.. Høhø)
Frøken J. skriver: Ja, eller samme dag! Hehe
Ja, eller samme dag! Hehe
Kofoed. skriver: Kræft det vil jeg gerne se, hvordan faen kan du nå ydersiden af benet sådan, når du har den kæmpe mave?
Laulund87 skriver: Jeg sidder altså på nåle hele tiden og det gør faktisk ondt, nå! Så vil du så komme i gang så jeg kan modtage den sms om at der er noget i gang. Du tager livet af mig, kvinde! (Slet ikke noget om hvor synd det er for dig.. Høhø)
Frøken J. skriver: Godt spørgsmål! Ninja-powers
Godt spørgsmål! Ninja-powers
Hehe
hi hi hvor skægt. Synes du er gravid på den rigtig fede måde
og så for at hun kommer ud imorgen eller noget. Altså hun er da stor nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128