Forhåbentlig sidste JM besøg i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Jeg er enig, men jeg tror jeg sexer (meget!), drikker div drikke, motionere og ... alt hvad jeg kan, hvis jeg går over tid, og tror langt de fleste andre også gør det

Nå ja, lidt mærkeligt at køre rundt i cirkler med bussen fordi du skal smide dig ned

Haha Jeg synes bare man skal passe på, at man ikke kører sig selv så meget død, at man slet ikke kan klare en fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Haha Jeg synes bare man skal passe på, at man ikke kører sig selv så meget død, at man slet ikke kan klare en fødsel

Jamen jeg er helt enig, tror bare jeg ville være utålmodig - det er allerede slemt nu

Anmeld

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Præcis samme situation her! Hvis du laver en grundig indkøbsliste på forhånd og stiller den op i afdelinger (fx konserves samlet, kød samlet, pålæg samlet, mælkevarer samlet) så er det jo hurtigt overstået

Uhhh godt råd! Mange tak  Jeg har det i forvejen med at fare rundt i en Bilka butik fordi så var der jo liiiiige en ting nede i den afdeling jeg glemte

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Åh hun har da et godt sovehjerte! Nyyyyd det Det må virkelig være rart, selvom du ikke helt når drømme-søvnen!

Ja, det kan man godt høre! Og du ved godt man ikke skal "messe" med en højgravid. Jeg har gået til karate! Haha

Nyder det også, synes det har været meget nemmere end folk sagde det ville. Hun er bare skøn, selvom hun minder meget om sin mor i væremåde.
Men jeg løber hurtigst, ellers ligger jeg mig bare ned, for så kan du ikke nå mig og du kan heller ikke se om du træder på mig pga maven.

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Nyder det også, synes det har været meget nemmere end folk sagde det ville. Hun er bare skøn, selvom hun minder meget om sin mor i væremåde.
Men jeg løber hurtigst, ellers ligger jeg mig bare ned, for så kan du ikke nå mig og du kan heller ikke se om du træder på mig pga maven.

Er hendes søvnmønster som det var inde i maven egentlig?

Hahaha! Du skal ikke undervurdere mig! HUSK jeg cyklede til jordemoder! Også selvom jeg brækkede mig af det

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Er hendes søvnmønster som det var inde i maven egentlig?

Hahaha! Du skal ikke undervurdere mig! HUSK jeg cyklede til jordemoder! Også selvom jeg brækkede mig af det

Pas, mærkede ikke noget mønster overhovedet, men det siger de klogehoveder jo de gør.

Tror nu stadig jeg kan løbe hurtigere end dig (med maven), men ikke nødvendigvis længere (det dårlige hofte sætter nogle grænser).

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Håber at det starter af sig selv inden ellers bliver det spændende at se hvem af os to der føder først

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Pas, mærkede ikke noget mønster overhovedet, men det siger de klogehoveder jo de gør.

Tror nu stadig jeg kan løbe hurtigere end dig (med maven), men ikke nødvendigvis længere (det dårlige hofte sætter nogle grænser).

Jeg glæder mig lidt til at se det.. Især fordi bette her jo pt er vågen hver aften mellem 21-23.30

Uha, det skal komme an på en prøve! Ellers sætter jeg mig bare ovenpå dig med min kæmpevom, så kan du ikke løbe

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber at det starter af sig selv inden ellers bliver det spændende at se hvem af os to der føder først

Håber jeg nu også Men ser det nu ikke som en konkurrence Jeg glæder mig bare til at få hende i armene uanset hvornår hun så får lyst

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Håber jeg nu også Men ser det nu ikke som en konkurrence Jeg glæder mig bare til at få hende i armene uanset hvornår hun så får lyst

gør jeg bestemt heller ikke, ville da være mest fair at du føder først, ville da bare være skægt at føde nærmest samtidig (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.