Forhåbentlig sidste JM besøg i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Nej, vel? Selvom det er noget helt naturligt, ville det fandme være pinligt alligevel

Mega!  Har længe fortalt min kæreste, at fra omkring Januar af kan han godt glemme alt om at det er mig der handler ind osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Know. Hun sover så fint om natten, problemet er, at man falder som mor ikke i en dyb søvn, så derfor drømmer jeg ikke.
Der er da kun 4 dage til. Forresten så skal du føde kl 12:13

Det kan jeg godt forstå! Sådan et halvvågent øje, der lige holder øje med hende. hun er bare så kær, altså!

KUN 4 dage? Sig mig, hvor mange tæsk skal du have på en skala fra 1 til 10? Haha

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Mega!  Har længe fortalt min kæreste, at fra omkring Januar af kan han godt glemme alt om at det er mig der handler ind osv

Haha! Det er en god deal Jeg handler ind med min mor, det er rimelig hurtigt overstået. Og så handler vi stort ind (hun har bil), så der ikke skal handles så tit. Så er risikoen mindre

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Ja, jeg havde jo sagt jeg nok skulle nå mit JM besøg i dag, hvor jeg er 40+3, og det gjorde jeg skam også!

Jeg cyklede (!) derned. Haha. Synes virkelig jeg havde brug for at bevæge mig, få noget frisk luft og sådan. Lidt ubehageligt at køre benene op i maven hele tiden, og endte med at rende ud på WC'et nede i venteværelset og brække mig pga. anstrengelsen Så jeg trak det meste af vejen hjem og cyklede kun lidt Flot, Janne!

Men det gik fint. Der skete ikke det vilde! Bettepigen står nææææsten fast. Hun kunne kun rokke ganske, ganske, ganske lidt med hovedet, og det er da opmuntrende. Hjertelyden var faktisk også okay (har jo døjet med den var for hurtig), men den lille har også sovet det meste af dagen, så det kom ikke bag på mig.

Hun vurderede den lille til 3800. Er spændt på, om hun har ret. Selv tror jeg godt hun kan veje de lidt over 4000 gram, så det bliver jo meget spændende

Vi talte lidt om det med at vente. Jeg har jo ikke rigtig nogen tegn på noget! Synes min slimprop bliver ved at gå, men nogen af gangene har det nok ikke være det. Er dog 99% sikker på det var det i morges uden at komme med for mange detaljer Men har næsten ingen plukveer, det er nærmest som om min krop forbereder sig på anti-fødsel. Haha!

Jeg skal ringe ind på FG tirsdag, hvor jeg er 41+2, hvis det ikke er sket af sig selv inden. Så skal jeg bestille tid til igangsættelse dagen efter, dvs. om en uge. Men håber jo selvfølgelig, at baby beslutter sig for at komme ud på egen hånd inden!

Hver dag er der nogen der skriver, at "tror du føder i dag, for jeg drømte i nat du fødte", men der er sku ingen der har haft ret endnu Så vi venter og venter bare Har det nu meget godt pånær bækkensmerter om eftermiddagen/aftenen, som gør f.... ondt, når jeg vender mig i sengen. Og så er bette nu vågen hveraften mellem 21-23.30 (seriøst, helt fast rytme), hvor hun danser tango med min blære. Lille bavian

Dejligt med hendes hjertelyd

Den der cykeltur, var det et lidt desperat forsøg på at sætte gang i nogle  hårde plukveer/veer? 

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Dejligt med hendes hjertelyd

Den der cykeltur, var det et lidt desperat forsøg på at sætte gang i nogle  hårde plukveer/veer? 

Haha, man kunne tro det - men nej! Synes det er ammestuesnak at sætte det i gang med at være overaktiv Jeg trængte bare til at bevæge mig, og så gad jeg næsten ikke bruge penge på bus, når der er under 2 km. Og var bange for hvis vandet gik i bussen

Anmeld

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Haha! Det er en god deal Jeg handler ind med min mor, det er rimelig hurtigt overstået. Og så handler vi stort ind (hun har bil), så der ikke skal handles så tit. Så er risikoen mindre

Handler for det meste også med min mor da hun også har bil  Så måske jeg kunne lokkes en smule til det alligevel, da kæresten også først er hjemme ved en 17 tiden hver dag

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Handler for det meste også med min mor da hun også har bil  Så måske jeg kunne lokkes en smule til det alligevel, da kæresten også først er hjemme ved en 17 tiden hver dag

Præcis samme situation her! Hvis du laver en grundig indkøbsliste på forhånd og stiller den op i afdelinger (fx konserves samlet, kød samlet, pålæg samlet, mælkevarer samlet) så er det jo hurtigt overstået

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det kan jeg godt forstå! Sådan et halvvågent øje, der lige holder øje med hende. hun er bare så kær, altså!

KUN 4 dage? Sig mig, hvor mange tæsk skal du have på en skala fra 1 til 10? Haha

Men er helt i tvivl om hun allerede sover igennem, da hun har sovet 7 timer de sidste to nætter, aner bare ikke hvor grænsen lige er. Men ja, det er nemlig det med, at man hele tiden er obs tøsen.
Du kommer bare vil meget gerne se det. Kan man høre jeg blev sat igang dagen efter termin?

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Men er helt i tvivl om hun allerede sover igennem, da hun har sovet 7 timer de sidste to nætter, aner bare ikke hvor grænsen lige er. Men ja, det er nemlig det med, at man hele tiden er obs tøsen.
Du kommer bare vil meget gerne se det. Kan man høre jeg blev sat igang dagen efter termin?

Åh hun har da et godt sovehjerte! Nyyyyd det Det må virkelig være rart, selvom du ikke helt når drømme-søvnen!

Ja, det kan man godt høre! Og du ved godt man ikke skal "messe" med en højgravid. Jeg har gået til karate! Haha

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Haha, man kunne tro det - men nej! Synes det er ammestuesnak at sætte det i gang med at være overaktiv Jeg trængte bare til at bevæge mig, og så gad jeg næsten ikke bruge penge på bus, når der er under 2 km. Og var bange for hvis vandet gik i bussen

Jeg er enig, men jeg tror jeg sexer (meget!), drikker div drikke, motionere og ... alt hvad jeg kan, hvis jeg går over tid, og tror langt de fleste andre også gør det

Nå ja, lidt mærkeligt at køre rundt i cirkler med bussen fordi du skal smide dig ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.