Ægget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

jeg mærkede ikke da ægget satter sig fast, men havde en underlig murren fra 2-3 dage efter og frem til positiv test. Det var ikke mens agtigt men bare en anderledes følelse.

Vi har et barn i forvejen .. Men sjovt som man faktisk glemmer hvordan man har det op til test dag ..

de sidste 3 måneder har jeg fået sådan noget brunt udflåd ca 1 uge til 4 dage før forventet mens og vidste derfor der ikk var noget ..

den her gang har jeg ikk fået noget .. og har 6 dage til mens dag ..

Men jeg fik pludselig en underlig følelse igår , men som nu er forsvundet .. Det var sådan nogen jag stik ikk direkte mens smerter .. men ja ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

mdbl

CelineAlexia skriver:

For at fortælle lidt så smed jeg mine p-piller d.1/9-11, og vi prøvede efter min mens stoppede som den gjorde d. 8/9-9/9, og testede positiv på d. 20/9 og lige siden fik jeg stik og jag i venstre side og det gjorde virkelig ondt - nogle gange fik jeg helt kvalme af det, og jeg tænkte bare "hvordan kan jeg allerede have mens smerter, der er 10 dage til???" .. ellers havde jeg lidt symp, og så fik jeg blodåre op ad lysken og på mine brystvorter MEGET TYDELIGE, og små hvide knopper, testede 2 dage før tid (d. 3/10) og test dag er 5/10 og fik alle positive teste også på clearblue :-)

Så mon ik du er heldig denne måned også

Sådan der har jeg det også! er også først lige stoppet på p-piller.. Håber der er gevinst! For har det ligesom dig <3

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Okay , tak .. Jeg har overvejet sådan en cleare blue digital , men er du gal de er dyre man ..

Jeg har 3 strimmel teste , men jeg har prøvet at få et falsk positivt ..

I stedet for at gøre som mig som er så naiv at købe clearblue ;-) så køb dem i Matas til ingen penge.. De koster 30 kr (de er på tilbud nu) for 1 stk... og de er gode :-) Der viste den nr 2 streg inden for et minut og inden de 5 min er gået så er der bragende positive:-)

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

I stedet for at gøre som mig som er så naiv at købe clearblue ;-) så køb dem i Matas til ingen penge.. De koster 30 kr (de er på tilbud nu) for 1 stk... og de er gode :-) Der viste den nr 2 streg inden for et minut og inden de 5 min er gået så er der bragende positive:-)

Jeg har lige bestilt nogen på nettet , for så tester jeg ikk i den tid

Nu må tiden bare godt gå lidt stærker ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.