Ægget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Heeej piger .

Nu har ejg læst at nogen skriver de har kunne mærke når ægget har sat sig fast , erder nogen der kan beskrive hvordan de føles ..

Om de har haft nogen niv i underlivet op til ?? - og hvor længe før test dag mærkede i det ??

Håber nogen vil svare ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Heeej piger .

Nu har ejg læst at nogen skriver de har kunne mærke når ægget har sat sig fast , erder nogen der kan beskrive hvordan de føles ..

Om de har haft nogen niv i underlivet op til ?? - og hvor længe før test dag mærkede i det ??

Håber nogen vil svare ..

Jeg kunne mærke det ca. 2 dage efter og så har det blevet ved i ny og næ lige siden :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Jeg kunne mærke det ca. 2 dage efter og så har det blevet ved i ny og næ lige siden :-)

Okay , tak for svar ..

Havde du nogen symptomer op til ?

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Okay , tak for svar ..

Havde du nogen symptomer op til ?

For at fortælle lidt så smed jeg mine p-piller d.1/9-11, og vi prøvede efter min mens stoppede som den gjorde d. 8/9-9/9, og testede positiv på d. 20/9 og lige siden fik jeg stik og jag i venstre side og det gjorde virkelig ondt - nogle gange fik jeg helt kvalme af det, og jeg tænkte bare "hvordan kan jeg allerede have mens smerter, der er 10 dage til???" .. ellers havde jeg lidt symp, og så fik jeg blodåre op ad lysken og på mine brystvorter MEGET TYDELIGE, og små hvide knopper, testede 2 dage før tid (d. 3/10) og test dag er 5/10 og fik alle positive teste også på clearblue :-)

Så mon ik du er heldig denne måned også

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

For at fortælle lidt så smed jeg mine p-piller d.1/9-11, og vi prøvede efter min mens stoppede som den gjorde d. 8/9-9/9, og testede positiv på d. 20/9 og lige siden fik jeg stik og jag i venstre side og det gjorde virkelig ondt - nogle gange fik jeg helt kvalme af det, og jeg tænkte bare "hvordan kan jeg allerede have mens smerter, der er 10 dage til???" .. ellers havde jeg lidt symp, og så fik jeg blodåre op ad lysken og på mine brystvorter MEGET TYDELIGE, og små hvide knopper, testede 2 dage før tid (d. 3/10) og test dag er 5/10 og fik alle positive teste også på clearblue :-)

Så mon ik du er heldig denne måned også

Okay ....

Jo det håber jeg godt nok jeg er

Jeg havde sådan nogen mens smerter igår .. plejer at have det en uge før mens .. men de føles anderledes den her gang .. Og der har ikk rigtig været nogen idag ..

Så jeg krydser for at der snart er en positiv test , 6 dage er bare lang ventetid

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Okay ....

Jo det håber jeg godt nok jeg er

Jeg havde sådan nogen mens smerter igår .. plejer at have det en uge før mens .. men de føles anderledes den her gang .. Og der har ikk rigtig været nogen idag ..

Så jeg krydser for at der snart er en positiv test , 6 dage er bare lang ventetid

Ja det er lang ventetid, jeg gik i over 10 dage og ventede og 2 dage før kunne jeg ikke dy mig, og jeg tænkte bare "jeg er sikkert indbildsk gravid og sådan" og læste meget om tøserne herinde kunne teste fra 3+, og så ku jeg fandme få en masse positive frem før tid, så skønt:-)

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Ja det er lang ventetid, jeg gik i over 10 dage og ventede og 2 dage før kunne jeg ikke dy mig, og jeg tænkte bare "jeg er sikkert indbildsk gravid og sådan" og læste meget om tøserne herinde kunne teste fra 3+, og så ku jeg fandme få en masse positive frem før tid, så skønt:-)

Jaaa jeg må bare væbne mig med tålmodighed så

Tør næsten ik teste før tid ... Jeg har et barn i forvejen og der tester jeg godt nok på selve dagen så jeg ved ik om jeg kna teste før tid ..

Hvad for nogen test brugte du ??

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Jaaa jeg må bare væbne mig med tålmodighed så

Tør næsten ik teste før tid ... Jeg har et barn i forvejen og der tester jeg godt nok på selve dagen så jeg ved ik om jeg kna teste før tid ..

Hvad for nogen test brugte du ??

Til ÆL brugte jeg dem fra BabyOrNot - og mine g-teste var dem fra Matas Graviditetsteste (ligesom dem fra Valmed) dem fra netto, de ligner hvertfald hinanden på selve testen, og så 2 clearblue digital:-)

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Til ÆL brugte jeg dem fra BabyOrNot - og mine g-teste var dem fra Matas Graviditetsteste (ligesom dem fra Valmed) dem fra netto, de ligner hvertfald hinanden på selve testen, og så 2 clearblue digital:-)

Okay , tak .. Jeg har overvejet sådan en cleare blue digital , men er du gal de er dyre man ..

Jeg har 3 strimmel teste , men jeg har prøvet at få et falsk positivt ..

Anmeld

5. oktober 2011

baby84

jeg mærkede ikke da ægget satter sig fast, men havde en underlig murren fra 2-3 dage efter og frem til positiv test. Det var ikke mens agtigt men bare en anderledes følelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.