Stilhed før stormen! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

jeg har desværre heller ikke født endu  ihh hvor gider bettemanden altså bare ikke at komme ud..

har været på sygehuset kl 8.00 i morges og få 3 omgang stikpiller til igangsættelse og fik her dobbelt op, men der er stadig ikke de store tegn på noget, desværre.. har stadig 1 cm livmoderhals tilbage, så de kan ikke prikke hul på vandet endnu.. men skal derind igen her 14.30 og tjekkes og evt have prikket hul, eller også har 4. omgang stikpiller..

er VIRKELIG i tvivl om han nogensinde kommer ud hehe

Hold da op, han må have det godt der inde, siden han kæmper sådan imod

Er der noget nyt siden sidste hospitalsbesøg?

Krydser fingre for at han snart er ude hos jer!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

morpåthurø

Katte87 skriver:

Ihh hvor irriterende! Håber snart der kommer en god update fra dig!

Kan godt se det er lidt æv, at være "bagud" (selvom jeg nu ikke synes man kan kalde en måned for bagud .) Men jeg synes da også at du skal blive hængende her 

Vi er da helt klart den bedste og mest aktive mødregruppe  

Ja det er rigtig æv, men han kommer vel før el siden

jeg har også besluttet mig at jeg vil blive hængende. Alle er nemlig meget aktive i denne gruppe og det elsker jeg ved den

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Ja det er rigtig æv, men han kommer vel før el siden

jeg har også besluttet mig at jeg vil blive hængende. Alle er nemlig meget aktive i denne gruppe og det elsker jeg ved den

Jah, det er jo det Nu er der under alle omstændigheder ikke længe til.

Selvom jeg elsker min søn og ikke er i tvivl om, at han er det bedste der er sket os, så savner jeg dog min mave  hehe.

Anmeld

6. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre Er det smerter i forhold til kejsersnittet eller hvordan?

Håber du får det bedre! 

Det er smerterne fra ks de tager livet af mig, men de er heldigvis begynd i nat at aftage lidt. kan næsten rejse mig selv op nu uden hjælp.

Skulle gerne kunne klare mig selv lidt til på lørdag da jeg skal være alene hjemme med naia nicklas går alligevel ned til farmor og farfar. men det er ski hårdt og måske allerede på mandag starter manden nyt job det går mig godt nok lidt på når smerterne stadig påvirker mig så meget.

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Er hun et lille natmenneske? hehe. Jeg synes også det er lidt hårdt at være oppe om natten, men håber vi kan få vendt det døgn lidt over de næste måneder.

Tror bestemt hun er et natmenneske...

Ja det er rigtig hårdt og kæmper med at holde mig vågen når hun får flaske... Powernapper også en del løbende... 

Anmeld

7. oktober 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Hold da op, han må have det godt der inde, siden han kæmper sådan imod

Er der noget nyt siden sidste hospitalsbesøg?

Krydser fingre for at han snart er ude hos jer!  

hej igen

Hmm.. vile ønske jeg kunne komme med en update der lød... JEG HAR FØDT

MEEEEN... det har jeg ikke  har nu været igennem 5 * forsøg med stikpiller og 2 MISLYKKEDES forsøg med hindesprængning--- INTET har virket det mindste 

er nu 42+0 og skal igang med den 4. dag med igangsættelse, håber virkelig der kommer gang i den idag, eller også snakker de kejsersnit en af de følgende dage..

Håber i alle har det godt herinde

Anmeld

7. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Det er smerterne fra ks de tager livet af mig, men de er heldigvis begynd i nat at aftage lidt. kan næsten rejse mig selv op nu uden hjælp.

Skulle gerne kunne klare mig selv lidt til på lørdag da jeg skal være alene hjemme med naia nicklas går alligevel ned til farmor og farfar. men det er ski hårdt og måske allerede på mandag starter manden nyt job det går mig godt nok lidt på når smerterne stadig påvirker mig så meget.

Øv altså. Har du ordentlige smertestillende? Jeg havde også ondt de første 14 dage, men så synes jeg faktisk ikke det var så slemt derefter (der stoppede jeg med smertestillende).

Nej det er ikke sjovt når manden tager på arbejde! Glæder mig til min har lidt barsel igen! Det er bare så rart at have ham hjemme 

Anmeld

7. oktober 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

hej igen

Hmm.. vile ønske jeg kunne komme med en update der lød... JEG HAR FØDT

MEEEEN... det har jeg ikke  har nu været igennem 5 * forsøg med stikpiller og 2 MISLYKKEDES forsøg med hindesprængning--- INTET har virket det mindste 

er nu 42+0 og skal igang med den 4. dag med igangsættelse, håber virkelig der kommer gang i den idag, eller også snakker de kejsersnit en af de følgende dage..

Håber i alle har det godt herinde

Det er jeg ked af at høre Håber ikke det ender i kejsersnit (selvom det selvfølgelig ikke er jordens undergang - det føles bare sådan  .)

Hepper alt jeg kan

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Øv altså. Har du ordentlige smertestillende? Jeg havde også ondt de første 14 dage, men så synes jeg faktisk ikke det var så slemt derefter (der stoppede jeg med smertestillende).

Nej det er ikke sjovt når manden tager på arbejde! Glæder mig til min har lidt barsel igen! Det er bare så rart at have ham hjemme 

Kunne godt ønske mig noget mere smertestillende end permol og ipren. syntes de dækker fint de første 2-3 timer og så er den gal igen. men det er dog blevet bedre kan da være til nu løfter eller bukker mig bare helt sikke

Anmeld

9. oktober 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

TrineMine86 er igang med igangsættelse (hmm sjov sætning), så hender bør vi meget snart få nogle data og billeder fra

Når ja, Mom in the making må altså have født nu, hun havde trods alt termin samme dag som mig Jeg gik to dage og tid og tøsen er nu 2 uger, så kan det altså ikke passe, hvis hun ikke har født

Men har set Betina (kan ikke stave til hendes brugernavn) skrive herinde i dag, så hun har desværre heller ikke født.

Håber de alle snart føder deres små pus

hihi.. det var da også kun LIIIGE at jeg havde født.. et døgn gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.