Stilhed før stormen! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Uhh jeg synes der er blevet stille de sidste par dage Ja, selvfølgelig har de fleste af os travlt med vores små pus  Men jeg er også rimelig sikker på, at det betyder flere små babyer!

Nu må der snart være nyt fra i hvert fald Mom In The Making, TrineMine86, LOUISEHOBRO og muligvis også Bshizzle, CamillaValby, mamiolvi og chael Hep hep hep! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Kofoed.

TrineMine86 er igang med igangsættelse (hmm sjov sætning), så hender bør vi meget snart få nogle data og billeder fra

Når ja, Mom in the making må altså have født nu, hun havde trods alt termin samme dag som mig Jeg gik to dage og tid og tøsen er nu 2 uger, så kan det altså ikke passe, hvis hun ikke har født

Men har set Betina (kan ikke stave til hendes brugernavn) skrive herinde i dag, så hun har desværre heller ikke født.

Håber de alle snart føder deres små pus

Anmeld

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

TrineMine86 er igang med igangsættelse (hmm sjov sætning), så hender bør vi meget snart få nogle data og billeder fra

Ja, og hun har ikke været så aktiv efter igangsættelsen startede!  

Det er så spændende. Tænk at vi alle snart er blevet mødre 

Anmeld

4. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ja, og hun har ikke været så aktiv efter igangsættelsen startede!  

Det er så spændende. Tænk at vi alle snart er blevet mødre 

Tilførede lidt mere deroppe

Hun har da skrevet en update, hvor hun også skrev, at hun var blevet faster i dag Så de gør mig og Peitersen23 efter - føder indenfor meget få dage efter hinanden

Anmeld

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Tilførede lidt mere deroppe

Hun har da skrevet en update, hvor hun også skrev, at hun var blevet faster i dag Så de gør mig og Peitersen23 efter - føder indenfor meget få dage efter hinanden

Nå for den, det har jeg slet ikke set! Hvor må det være dejligt at have dem så tæt på hinanden. 

Jeg lavede samme nummer med en veninde til gengæld. Hun fødte 3 dage efter mig

Anmeld

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Når ja, Mom in the making må altså have født nu, hun havde trods alt termin samme dag som mig Jeg gik to dage og tid og tøsen er nu 2 uger, så kan det altså ikke passe, hvis hun ikke har født

Men har set Betina (kan ikke stave til hendes brugernavn) skrive herinde i dag, så hun har desværre heller ikke født.

Håber de alle snart føder deres små pus

Så tager vi den lige igen hehe

Jah, hun må have født nu! Så glæder mig meget til at høre fra hende.

Hvem er dem hedder Betina?  (sikke et populært navn her inde hehe)

Anmeld

4. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Nå for den, det har jeg slet ikke set! Hvor må det være dejligt at have dem så tæt på hinanden. 

Jeg lavede samme nummer med en veninde til gengæld. Hun fødte 3 dage efter mig

Desværre bor mig og hende 100 + km fra hinanden og vi har ikke bil, så det besvære meget "forholdet"/det de får ud af hinanden.

Sejt, måske i kan udnytte det så

Anmeld

4. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Så tager vi den lige igen hehe

Jah, hun må have født nu! Så glæder mig meget til at høre fra hende.

Hvem er dem hedder Betina?  (sikke et populært navn her inde hehe)

Hvorfor tror du jeg kan huske det det er brzz(biiib) - siger jeg ikke kan huske brugernavnet

Anmeld

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Desværre bor mig og hende 100 + km fra hinanden og vi har ikke bil, så det besvære meget "forholdet"/det de får ud af hinanden.

Sejt, måske i kan udnytte det så

Ja ok Det var alligevel en rimelig lang køretur! 

Ja, jeg håber også at de får glæde af hinanden! Vi bor 3 km fra hinandens hoveddør, så det er dejligt nemt. Og så har vi en fælles veninde med termin i januar Det er super fantastisk!

Anmeld

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hvorfor tror du jeg kan huske det det er brzz(biiib) - siger jeg ikke kan huske brugernavnet

Haha Ahh, så ved jeg hvem vi snakker om Hun må også være utålmodig efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.