Stilhed før stormen! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ja ok Det var alligevel en rimelig lang køretur! 

Ja, jeg håber også at de får glæde af hinanden! Vi bor 3 km fra hinandens hoveddør, så det er dejligt nemt. Og så har vi en fælles veninde med termin i januar Det er super fantastisk!

Fletter lige vores svar sammen

Ja, specielt uden bil Og med toget skal vi tage fra Lunderskov til Bramming og så ned til Tønder - ergo MANGE km omvej, svare til at skulle fra KBH til Næstved, hvor man lige skal over Holbæk først (træls offentlig transport).

Lækkert de kan få noget ud af hinanden så Har også selv to veninder med termin i november (den ene er AnetteB) og en i januar (hun har allerede en på 15 måneder). Så håber de kan være en stor del af Anastasias liv.

Tror jeg også hun er Godt du ved hvem jeg mener

Forresten, har maminovi (eller lign) og LOUISEHOBRO ikke født?, synes jeg har læst det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mira0911

Hepper på de sidste tøser... Hep hep hep... 

Ja det er heller ikke fordi jeg er vildt meget på... Lina holder mig vågen om natten... 

Så sover jeg lidt om dagen for at kan hænge sammen... 

Kæresten starter på arbejde imorgen... Holder ferie om 14 dage... 

Anmeld

5. oktober 2011

morpåthurø

Hej Piger. Jeg er her endnu, Jeg har ikke født endnu. er 1 uge over tid idag så regner virkelig snart med at lillebror beslutter sig for at komme ud til os. Jeg skal til JM i morgen og mon ikke hun vil hjælpe mig og løsne hinder eller sende mig til igangsættelse. Ellers ringer jeg selv til fødegangen i morgen og taler med dem. Der er jo ingen grund til at vente længere

Men intet nyt endnu, selvom jeg hver eneste nat de sidste dag har håbet det ville ske.

I får selvfølgelig en opdatering så snart der er nyt herfra. Synes det begynder at være træls. Alle I andre har babyer som er 1 måned og lign. Jeg kommer jo noget "bagud" men synes også det vil være træls at skifte gruppe. Specielt fordi denne gruppe er MEGET mere aktive end oktober. Jeg er så glad for at være i denne gruppe, så jeg blir nok her

Anmeld

5. oktober 2011

SaNiNa

Jeg indrømme blank at jeg ingen overskud har. selvom lillepigen bare er så let.

men mine smerter så tiltaget helt vildt kan næsten ikke gå så i går hvad naia og jeg rigtig sove dag, idag er vi dog kommet ind i stuen igen.

Håber snart nogle af smerter fortager sig så jeg kan holde ud at være oppe.

Anmeld

5. oktober 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Uhh jeg synes der er blevet stille de sidste par dage Ja, selvfølgelig har de fleste af os travlt med vores små pus  Men jeg er også rimelig sikker på, at det betyder flere små babyer!

Nu må der snart være nyt fra i hvert fald Mom In The Making, TrineMine86, LOUISEHOBRO og muligvis også Bshizzle, CamillaValby, mamiolvi og chael Hep hep hep! 

jeg har desværre heller ikke født endu  ihh hvor gider bettemanden altså bare ikke at komme ud..

har været på sygehuset kl 8.00 i morges og få 3 omgang stikpiller til igangsættelse og fik her dobbelt op, men der er stadig ikke de store tegn på noget, desværre.. har stadig 1 cm livmoderhals tilbage, så de kan ikke prikke hul på vandet endnu.. men skal derind igen her 14.30 og tjekkes og evt have prikket hul, eller også har 4. omgang stikpiller..

er VIRKELIG i tvivl om han nogensinde kommer ud hehe

Anmeld

5. oktober 2011

Janni.

Hepper lige på de sidste piger her i gruppen som ikke har født. 

for at der snart sker noget og i har jeres små prinser og prinsesser i armene 

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Fletter lige vores svar sammen

Ja, specielt uden bil Og med toget skal vi tage fra Lunderskov til Bramming og så ned til Tønder - ergo MANGE km omvej, svare til at skulle fra KBH til Næstved, hvor man lige skal over Holbæk først (træls offentlig transport).

Lækkert de kan få noget ud af hinanden så Har også selv to veninder med termin i november (den ene er AnetteB) og en i januar (hun har allerede en på 15 måneder). Så håber de kan være en stor del af Anastasias liv.

Tror jeg også hun er Godt du ved hvem jeg mener

Forresten, har maminovi (eller lign) og LOUISEHOBRO ikke født?, synes jeg har læst det.

Det er da godt nok mærkeligt lavet Og surt at man skal tage sådan nogle omveje.

Dejligt, når veninderne også får børn samtidigt! Det er en stor ting at kunne dele - jeg glæder mig så meget til min veninde føder hehe

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Hepper på de sidste tøser... Hep hep hep... 

Ja det er heller ikke fordi jeg er vildt meget på... Lina holder mig vågen om natten... 

Så sover jeg lidt om dagen for at kan hænge sammen... 

Kæresten starter på arbejde imorgen... Holder ferie om 14 dage... 

Er hun et lille natmenneske? hehe. Jeg synes også det er lidt hårdt at være oppe om natten, men håber vi kan få vendt det døgn lidt over de næste måneder.

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger. Jeg er her endnu, Jeg har ikke født endnu. er 1 uge over tid idag så regner virkelig snart med at lillebror beslutter sig for at komme ud til os. Jeg skal til JM i morgen og mon ikke hun vil hjælpe mig og løsne hinder eller sende mig til igangsættelse. Ellers ringer jeg selv til fødegangen i morgen og taler med dem. Der er jo ingen grund til at vente længere

Men intet nyt endnu, selvom jeg hver eneste nat de sidste dag har håbet det ville ske.

I får selvfølgelig en opdatering så snart der er nyt herfra. Synes det begynder at være træls. Alle I andre har babyer som er 1 måned og lign. Jeg kommer jo noget "bagud" men synes også det vil være træls at skifte gruppe. Specielt fordi denne gruppe er MEGET mere aktive end oktober. Jeg er så glad for at være i denne gruppe, så jeg blir nok her

Ihh hvor irriterende! Håber snart der kommer en god update fra dig!

Kan godt se det er lidt æv, at være "bagud" (selvom jeg nu ikke synes man kan kalde en måned for bagud .) Men jeg synes da også at du skal blive hængende her 

Vi er da helt klart den bedste og mest aktive mødregruppe  

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg indrømme blank at jeg ingen overskud har. selvom lillepigen bare er så let.

men mine smerter så tiltaget helt vildt kan næsten ikke gå så i går hvad naia og jeg rigtig sove dag, idag er vi dog kommet ind i stuen igen.

Håber snart nogle af smerter fortager sig så jeg kan holde ud at være oppe.

Øv det er jeg ked af at høre Er det smerter i forhold til kejsersnittet eller hvordan?

Håber du får det bedre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.