Roskilde sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Jeg har født mit første barn på Roskilde sygehus for to måneder siden. Det var en rigtig god oplevelse! Jeg fødte ca kl 23 og kom først hen på barselsgangen ved 2-3 tiden, så det var rart at der var god tid. Min kæreste måtte dog også tage hjem og komme tilbage om morgenen. Men jeg tror godt han kan blive medindlagt hvis der er plads, når man kommer langt væk fra. Jeg var rigtig glad for at man måtte blive så længe man har brug for efter fødslen. Vi tog hjem efter 4 dage.

Roskilde er sikkert ogs et godt sted at føde men når man allerede har født/ akut kejsersnit på hvidovre så er jeg mere tryg ved Hvidovre . Var bare ikk sikker på jeg kunne flytte .. Men det var dem der redede min søn fra at dø inde i mig , og efter han kom ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

nahoje

Anonym skriver:

Roskilde er sikkert ogs et godt sted at føde men når man allerede har født/ akut kejsersnit på hvidovre så er jeg mere tryg ved Hvidovre . Var bare ikk sikker på jeg kunne flytte .. Men det var dem der redede min søn fra at dø inde i mig , og efter han kom ud

Det kan jeg godt forstå. Men håber du bliver glad for dit valg af fødested, uanset hvor det må være

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men håber du bliver glad for dit valg af fødested, uanset hvor det må være

Tak det var pænt af dig , har valgt Hvidovre .. Så håber bare jeg får lov at føde der .. Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.