Roskilde sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne piger .. Jeg skal føde på Roskilde sygehus , men har aldrig været der .. Så tænkte på om der var nogen som havde født på Roskilde sygehus .. Som vil fortælle deres mening om sygehuset til mig . Da jeg fik min søn var det på Hvidovre sygehus , plus vi lå indlagt i nogen måneder .. Så er lidt nervøs for at føde på Roskilde da jeg har rigtigt stor tidlid til Hvidovre .. Håber nogen vil hjælpe .. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Maja_4000

Du kan jo "bare" vælge hvidovre , hvis det er ?
Jeg fødte på Roskilde .. Fik dog pks , men hvis jeg kan hjælpe , kan du da bare spørge (:

Anmeld

4. oktober 2011

A&F

Anonym skriver:

Hej alle i skønne piger .. Jeg skal føde på Roskilde sygehus , men har aldrig været der .. Så tænkte på om der var nogen som havde født på Roskilde sygehus .. Som vil fortælle deres mening om sygehuset til mig . Da jeg fik min søn var det på Hvidovre sygehus , plus vi lå indlagt i nogen måneder .. Så er lidt nervøs for at føde på Roskilde da jeg har rigtigt stor tidlid til Hvidovre .. Håber nogen vil hjælpe .. Knus

Jeg fødte på Roskilde sygehus for 3 mdr. Det var en fed oplevelse. Virkelig søde jordemødre. Glæd dig.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Du kan jo "bare" vælge hvidovre , hvis det er ?
Jeg fødte på Roskilde .. Fik dog pks , men hvis jeg kan hjælpe , kan du da bare spørge (:

Nej det kan jeg desværre ikk da jeg bor i haslev lidt lang kører tur .. Ellers ville jeg meget gerne ..

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg fødte på Roskilde sygehus for 3 mdr. Det var en fed oplevelse. Virkelig søde jordemødre. Glæd dig.

Ok. Ja det er det jeg er lidt nervøs for hvorn jordmødrerene er .. For har en veninde som havde en dårlig oplevelse der ..

Anmeld

4. oktober 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

Nej det kan jeg desværre ikk da jeg bor i haslev lidt lang kører tur .. Ellers ville jeg meget gerne ..

Ja okay , det kan jeg godt se

Anmeld

4. oktober 2011

henh01

Jeg har også født på roskilde begge gange..

Det eneste minus jeg kan nævne er at faderen ikke må være der om natten. Jeg kom ned på "afsnittet for nyfødte og deres mødre" kl. 4 om natten og der blev min kæreste pænt bedt om at tage hjem, på trods af en meget turbulent fødsel. Det var ret ærgerligt.

Anmeld

4. oktober 2011

A&F

Anonym skriver:

Ok. Ja det er det jeg er lidt nervøs for hvorn jordmødrerene er .. For har en veninde som havde en dårlig oplevelse der ..

Min svigersøster har født der 5 gange. Og min svigerinde har født der 3 gange. De har været glade for det alle gange.

Anmeld

4. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

Jeg havde på fødegangen 3 sæt JM hvoraf der i 2 af sættene var JM studerende med.. Men de spurgte mig om jeg var ok med det og da det var min anden gang og jeg tilmed blev sat i gang (havde ikke veer da jeg blev spurgt) sagde jeg ok til de studerende. Det var ret ærgrligt at der blev skiftet fra første til andet hold, men kom på fødegangen kl. 10 om formiddagen og fødte først kl. 00.32 så de kan jo af gode grunde ikke være der under hele forløbet.. kl. 00 mødte min egen JM ind og hun overtog - det var rigtig rart..

Så alt i alt mødte jeg i min seneste fødsel 5 JM hvoraf de to var studerende, 2 børnelæger, 2 narkose læger hvoraf den ene var studerende, 1 sosu hjælper, 2 sygeplejerske og en stand in til at rende med blodprøver.. Tror det var det.. De var ALLE sammen søde og rare.

Anmeld

4. oktober 2011

A&F

henh01 skriver:

Jeg har også født på roskilde begge gange..

Det eneste minus jeg kan nævne er at faderen ikke må være der om natten. Jeg kom ned på "afsnittet for nyfødte og deres mødre" kl. 4 om natten og der blev min kæreste pænt bedt om at tage hjem, på trods af en meget turbulent fødsel. Det var ret ærgerligt.

Blev han bedt om at tage hjem samme nat du fødte? Min mand var hos mig den nat jeg fødte. Men jeg fødte også ambulant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.