AnneBJ skriver:
Hej Laura,
Åh hvor synd I også skal opleve det! Udfra navnet vil jeg mene det hører natten til - jeg har ikke oplevet det om dagen... Jeg har stadig et håb om, at det "bare" er den voldsomme udvikling der sker, der forstyrrer ham i søvnen også - han har haft en megaurolig nat....
Hvis (man har lov at håbe ikk'?) det sker igen, vil jeg virkelig forsøge ikke at tage ham op, men som du skriver er det bare så forfærdeligt svært...!
Hvordan går det ellers hos Jer??

Ja, jeg synes nu, at vi har haft de svære perioder, som vi skulle have, så det ville ærgrer mig, hvis dette natteroderi er noget der skal vare ved

jeg tænker hele tiden på at skulle lave en update og fortælle, hvordan vi har det, men jeg har ikke lige fundet tiden til det... Vi er dagsindlagt på Bispebjerg 4 dage om ugen i 5 timer, for at finde ud af, om der er noget fysisk eller psykisk, der generer Otto, så det bruger vi mange kræfter på, men kan allerede mærke, at der er sket en forandring, siden vi begyndte derude, så jeg føler, at der er håb forude

kolikken lagde sig for 1 måned siden, så vi har fået en glad dreng i løbet af dagen og det er skønt!!! Nå, men jeg håber, at vi 2 har set det sidste til den Night- terror, så vi kan få nogle rolige nætter igen - men det er godt nok skræmmende at høre, hvor længe, der nogle, der har døjet med det

Knus Laura