_-Kathrine-_ skriver:
Hej Anne! Tillader mig lige at tage den op igen, for nu er Villads samme alder som Felix var da du skrev denne tråd og han er begyndt at vågne med et KÆMPE skrig flere gange om natten... Og så ville jeg bare lige høre om det er blevet bedre med Felix, og hvad i gjorde?

Det er meget bedre!! Jeg tror simpelthen der var alt for meget gang i hans lille krop, og at han "bare" var ked af det og forvirret når vågnede... Stik mod alle regler, tog jeg ham op, tændte lys og snakkede med ham så han vågnede! HELT!
Ikke noget med at lege, men gå lidt rundt og kigge på værelset eller lignende, og når han var helt "neutral" igen puttede jeg forfra. Ikke hele aftenritualet, bare ned i seng og godnat. Hvis det ikke lykkedes i første hug, tog jeg ham med ind i vores seng, og lagde ham på siden med ansigtet mod mit. Min arm lagde jeg om ham, (armen væk fra sengen) og den anden arm (den side jeg lå på) holdt jeg ham i hånden med. Og så sagde jeg bare helt stille schyyyy indtil han var beroliget. Han fik lov at falde i søvn der og bare lige ligge lidt sammen med mig, indtil jeg stille bar ham i seng igen, uden problemer!
Du får et kæmpe kram, for det er bare pissehårdt!!!
Men det bliver bedre!! Jeg lover!!
Anmeld