Maja_4000 skriver:
Nej .. Tror bare jeg holder "fri" :b Synes ikke det er til at finde noget jule-halløj :s Men har fået brev fra jobcentret .. Skal til samtale den 17. november .. Så satser på jeg bliver optaget på vuc inden , så jeg slipper for aktivering
Hehe
Hvad med dig ?
Jo .. Men min kæreste cyklede med hende de første par gange .. Så jeg så op det påvirkede ham .. Og det gjorde det ikke
Synes slet ikke man kan mærke hende mens man cykler
Så det er slet ikke slemt (;
SUPER
for vil rigtig gerne cykle med ham.. Vi overvejer ldit at købe en cykelanhænger, så han kan sidde derinde når det regner osv
så er der også et sted at putte tasker osv i.. desuden er jeg rad for at vælte til vinter med sne osv haha 
Uh, jeg kryder for at du bliver optaget på VUC inden så!
Jeg har søgt noget juleassistance-jobs, men tror der er rift om dem, så regner ikke med noget, men jeg vil simpelthen ikke i aktivering, så HÅBER virkelig!!! Jeg har nemlig først ansøgningsfrist d 1 december, så får vel først at vide om jeg er optaget i midt december.. Så jeg skal vel i aktivering, hvis jeg ikke finder et job
Jeg har ikke fået noget brev om møde endnu, men jeg skal vidst ringe derind selv, når min barsel slutter, så vi kan finde ud af noget.. Bahbahbah!!!
håber virkelig, at vi ikke skal i aktivering 
Anmeld