MissChrista skriver:
haha, ja dcet kan da godt være, at de andre tænder skubber dem sammen. Ingen ved det 
Årh hvor lækkert! Så sover du jo længe hver dag :O Men victor blir' så også allerede puttet kl 19 og står op igen kl 7, så det er cirka samme antal timer de sover om natten kan man sige ;P
Ej hvor lyder det lækket. Vil det så sige, at hun skal gå i VS der og så når hun skal i børnehave kan hun blive der? :O Det lyder ret fedt! Hvor mange voksne er der så? 
Hvornår skal hun starte?
nej desværre ikke Majbritt
vi bor i Christiansfeld og hun bor i Haderslev (12 km fra hinanden), og vi havde aftalt, at med mindre vi fik en plads her i Christiansfeld, så ville vi gerne have hende som DP, men så i sidste øjeblik fik vi en plads i Christiansfeld, så den tog vi.
jeg er lidt ked af det, da jeg VIRKELIG synes Majbritts DP ser super ud, og hun er rigtig sød, men min kæreste nedlagde Veto og synes altså det var bedst at have ham her i Christiandfeld, og det er også rigtig nok, fordi det er kun mig der har bil, så det er kun mig der kan hente Victor, hvis han skulle til Haderslev, men nu hvor han skal være i vores by, kan min kræeste også hente ham, hvis jeg en dag ikke kan nå det eller noget
Så på den måde kan jeg got se, at det er det mest fornuftige..
men ØV, fordi Majbritt er så så så så sød
hehe
Ja , det er dejligt

Så skal jeg bare lige lære at falde i søvn inden klokken 1 , så det også føles som om jeg sover længe

Haha
Ja .. Hun kan blive der lige indtil hun skal i skole

Lidt underligt at tænke på

Men det er jo også meget hyggeligt at hun så kender alle børnene og de voksne når hun skal videre i børnehave (:
Ej , det kan jeg godt se .. 12 km er langt

Vi får 300 meter xD Haha ..
Men ja , hun er sød .. Har også bedt hende om at flytte til Roskilde flere gange !

Hehe .. Det virker bare ikke som om , at hun synes det er en god idé

Forstår jeg da ikke !