Jeg er så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Mor Christa

Heej decembermødre :-)
Åååh, jeg erså træt for tiden. Jeg er inde ved Victor mellem 2-8 gange på en nat !!! Dette har stået på i snart 2 måneder. Åh, det er SÅ hårdt -kun 3 nætter har han sover igennem.. Jeg skal ind og give ham sutten, nogen gange ligge ham ned igen (fordi han rejser sig!!!), nogen gange nusse ham i søvn igen! er sågar nødt til at tage ham med ind i vores seng nogle nætter!
Puha, er drænet for energi. Jeg er SÅ træt.. I dag ville hasn også allerede op kl 5.30 og havde været vågen nok 5 gange i nat!!! Så er det satme træls, når drengen kun vil sove 45 minutter til formiddag Åååh!
Nå, udover vores søvnproblemer (som SP mener er helt normalt i denne alder), så har han fået 4 tænder i alt, med to mere på vej.l Han har fået de to nederste fortænder og én fortand øverst i højre side, og så tanden til højre for denne tand. Dvs han mangler én fortand til venstre og tanden ved siden af den (det blev lidt rodet) - så han følger hvert fald ikke bogen på det punkt
Så er han begyndt at gå langs borde, når han står op af dem. Det går stærkt nu! Han kravler også sindssyyygt hurtigt, og så tror jeg ikke der går længe før han siger sit første ord, som i følge mig bliver "lys".. Han er også begyndt at forstå rigtig mange ord, f.eks. Victor, lys, Dør, STOOORE træer, lillebitte blomst, far, hunden, mormor osv Han kan "pege" når man spørger hvor det er henne.
Før i tiden havde vi STORE problemer med at putte ham til nat, men har nu ENDELIG fået lavet et ordentligt natritual, hvor han sover helt uden gråd eller noget  det er bare så dejligt for os alle sammen! Så nå venter jeg bare på,at han begynder at sove igennem igen!!!

Hvordan går det med jeres lækre børn? Og lav gerne billedspam, så jeg kan se hvor store de er blevet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Maja_4000

Ååh , det lyder hårdt !
Her er Caroline som regel vågen max 2 gange på en nat .. Hvor hun så skal have flaske for at falde i søvn igen .. Men jeg er såå træt alligevel ! Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn om aftenen .. Ligger tit 1½ - 2 timer , inden jeg falder i søvn .. SÅ frustrerende !!

Caroline har stadig kun to tænder :b Hun rejser sig op ad ALT .. Selv vægge Hehe .. Og så skubber hun rundt med alt som kan flyttes .. Borde , stole , fodskamler , kravlegård , højt legetøj .. Ja .. Alt ! :b Og hun kan stå selv i cirka 20 sekunder Men hun bliver mega tosset hvis man slipper hende :b Så det er ikke liige noget vi øver (;

Hun er de fleste aftener nem at putte .. Vi havde lige én aften i weekenden , hvor hun var ligesom da hun var 2 måneder og havde kolik .. Der skreg hun til kl. 23.30

Har ikke lige fået lagt de sidste nye billeder ind på computeren .. Men her er da lidt Nogle af billederne er dog herinde i forvejen :b
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ååh , det lyder hårdt !
Her er Caroline som regel vågen max 2 gange på en nat .. Hvor hun så skal have flaske for at falde i søvn igen .. Men jeg er såå træt alligevel ! Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn om aftenen .. Ligger tit 1½ - 2 timer , inden jeg falder i søvn .. SÅ frustrerende !!

Caroline har stadig kun to tænder :b Hun rejser sig op ad ALT .. Selv vægge Hehe .. Og så skubber hun rundt med alt som kan flyttes .. Borde , stole , fodskamler , kravlegård , højt legetøj .. Ja .. Alt ! :b Og hun kan stå selv i cirka 20 sekunder Men hun bliver mega tosset hvis man slipper hende :b Så det er ikke liige noget vi øver (;

Hun er de fleste aftener nem at putte .. Vi havde lige én aften i weekenden , hvor hun var ligesom da hun var 2 måneder og havde kolik .. Der skreg hun til kl. 23.30

Har ikke lige fået lagt de sidste nye billeder ind på computeren .. Men her er da lidt Nogle af billederne er dog herinde i forvejen :b

Ihh, det lyder også hård, altså at hunogså vågner om natten!
Jeg er simpelthen ved at DØ! Kan næsten ikke komme igennem en hel dag uden at falde i søvn på et eller andet tidspyunkt. Idag faldt jeg i søvn da jeg var ved at putte victor ude i barnevognenen - sad på en havestyol og skubbede ham frem og tilbage, og så vupti! så sov jeg haha.
så håber virkelig snart han stopper med det her!!
Gud, hvor er hun dygtig! Hvad mener du med at hun kan stå selv? altså helt uden at holde i noget?? :O Det lyder satme vildt!!!! Det kan victor godt nok ikk da Han kan KUN stå når han holder i noget.
Hvor er hun dygtig, at hun skubber ting rundt, det gør victor heller ikke - han går kun langs bordet
hun er godt nok bedårende, hende Caroline!!! ELSKER det med spejlet

Anmeld

4. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ihh, det lyder også hård, altså at hunogså vågner om natten!
Jeg er simpelthen ved at DØ! Kan næsten ikke komme igennem en hel dag uden at falde i søvn på et eller andet tidspyunkt. Idag faldt jeg i søvn da jeg var ved at putte victor ude i barnevognenen - sad på en havestyol og skubbede ham frem og tilbage, og så vupti! så sov jeg haha.
så håber virkelig snart han stopper med det her!!
Gud, hvor er hun dygtig! Hvad mener du med at hun kan stå selv? altså helt uden at holde i noget?? :O Det lyder satme vildt!!!! Det kan victor godt nok ikk da Han kan KUN stå når han holder i noget.
Hvor er hun dygtig, at hun skubber ting rundt, det gør victor heller ikke - han går kun langs bordet
hun er godt nok bedårende, hende Caroline!!! ELSKER det med spejlet

Haha .. Det skulle da næsten have været filmet , at du sad og faldt i søvn der
Så må du lægge dig og sove , når han sover ? Det gjorde jeg i morges Hehe

Ja , hvis man går med hende i hænderne , og så slipper , kan hun blive stående Men hun bliver totalt hysterisk :b
Hun vil gå hele tiden ! Hun er bare ét stort smil når hun finder noget som flytter sig , så hun kan komme fremad Når hun så når en væg , sofa , eller andet , banker hun bare tingen ind i den , indtil vi kommer og vender hende .. Så vi har allerede en fin kant hen ad den ene væg i samme højde som sofabordet Hehe

Tak , det er Victor også Spiser han altid selv ? Eller var det et forsøg på det billede ? :b

Anmeld

4. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha .. Det skulle da næsten have været filmet , at du sad og faldt i søvn der
Så må du lægge dig og sove , når han sover ? Det gjorde jeg i morges Hehe

Ja , hvis man går med hende i hænderne , og så slipper , kan hun blive stående Men hun bliver totalt hysterisk :b
Hun vil gå hele tiden ! Hun er bare ét stort smil når hun finder noget som flytter sig , så hun kan komme fremad Når hun så når en væg , sofa , eller andet , banker hun bare tingen ind i den , indtil vi kommer og vender hende .. Så vi har allerede en fin kant hen ad den ene væg i samme højde som sofabordet Hehe

Tak , det er Victor også Spiser han altid selv ? Eller var det et forsøg på det billede ? :b

Ah, hvor er hun altså bare dygtig!!!!! Victor kan slety ikke stå selv, og han gider heller ikke gå med os, overhovedet!!!
Han spiser altid selv - undtagen når det f.eks. er kartoffelmos (som det er på billedet ) , så plejer jeg at putte det på skeen og så får han skeen og spiser sådan.. Men denne gang fik han lige lov at røre ved det selv Men alt andet end sådan noget mos osv det spiser han selv med fingrene .. Han elsker det!

Anmeld

4. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ah, hvor er hun altså bare dygtig!!!!! Victor kan slety ikke stå selv, og han gider heller ikke gå med os, overhovedet!!!
Han spiser altid selv - undtagen når det f.eks. er kartoffelmos (som det er på billedet ) , så plejer jeg at putte det på skeen og så får han skeen og spiser sådan.. Men denne gang fik han lige lov at røre ved det selv Men alt andet end sådan noget mos osv det spiser han selv med fingrene .. Han elsker det!

Dét kan Caroline så ikke finde ud af ! Jo , en kartoffelbåd , ost , riskiks osv. .. Men "rigtig" mad , leger hun bare med :b Der ryger ikke nok ind til hun bliver mæt i hvert fald

Anmeld

4. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Dét kan Caroline så ikke finde ud af ! Jo , en kartoffelbåd , ost , riskiks osv. .. Men "rigtig" mad , leger hun bare med :b Der ryger ikke nok ind til hun bliver mæt i hvert fald

hihi . alt nyt er jo en prøvelse - en svær omgang..
victor har så også altid spist selv , fra han var 6 mdr begyndte vi med gaffel, hvor han selv holdte den og puttede den i munden, så han har jo haft nogen erfaring med det

Anmeld

4. oktober 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihi . alt nyt er jo en prøvelse - en svær omgang..
victor har så også altid spist selv , fra han var 6 mdr begyndte vi med gaffel, hvor han selv holdte den og puttede den i munden, så han har jo haft nogen erfaring med det

Ja , okay Det har Caroline så ikke :b Men hun ligner heller ikke rigtig en der gider Det er selvfølgelig også meget nemmere hvis en anden bare stopper det i munden på en

Anmeld

16. oktober 2011

Maja_4000

Hvordan går det med søvnen ?

Anmeld

16. oktober 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvordan går det med søvnen ?

Uh, det går meget bedre. han har også lige fået 4 tænder i rap, så det kan være det har været derfor, at han har været så umulig om natten.
Jeg skal stadig ind til ham engang imellem - men det er slet ikke så slemt som det har været.
Der var lige igår nat - FÅRK man, fik intet søvn. Han var stort set vågen fra kl 22 - 03. Så sov han lige fra 03-06 og så ville han op igen. Til gengæld sov han så en formiddagslur på 3½ time I nat har der kun været en smule.. Men han der brød også en tand igennem igår nat, så det har nok været derfor.. 
Så nu har jeg en lille Victor med 6 tænder hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.