Hvornår testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Chiip91

Jeg testede positiv 9dage efter forventet mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Corn

SaraB skriver:

Hej piger.

Endelig kom min testdag - men testede (med Clear Blue digital) desværre negativ i morges.

Har dog stadig et lille bitte håb... Så hvor sent kom den positive test hos Jer? Nogle der har testet positivt flere dage efter forventet mens?

Er spændt på at høre fra Jer!

jeg var 6 uger henne alle tre gange, før jeg kunne fremtvinge en positiv test, og den skønne ekstra streg, kom først efter 10-15 minutter, selvom testene sagde at resultater der først kom efter 10 minutter, kunne være forkert

Anmeld

4. oktober 2011

chael

SaraB skriver:

Hej piger.

Endelig kom min testdag - men testede (med Clear Blue digital) desværre negativ i morges.

Har dog stadig et lille bitte håb... Så hvor sent kom den positive test hos Jer? Nogle der har testet positivt flere dage efter forventet mens?

Er spændt på at høre fra Jer!

De 2 første graviditeter testede jeg på dagen for forventet ens, med bragende positiv.

3. Gang testede jeg næsten en uge over, men det var fordi jeg ikke vidste jeg var gravid.

Krydser fingre for at den er der.

*Camilla 40+6 med nummer 3 og meget utålmodig efterhånden!!

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

CelineAlexia skriver:

Jeg gik rundt før jeg overhovedet havde haft ÆL, at nu er jeg gravid! Bare sådan instinkt agtigt.. og ja, der var gevinst.. Så stol på dit instinkt:-)

Jeg føler der er noget, men på den anden side, vil man heller ikke sætte sin forhåbninger for højt.

Men jeg håber, at jeg som du, også kan stole på mit instinkt.

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

Chiip skriver:

Okaaay, så er der måske stadig en chance!

Anmeld

4. oktober 2011

JJH

4+2.

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

Chiip skriver:

Okay, det var lang tid efter. Nåede du at få lidt pletblødning på forventet mens-dag?

Det er der desværre kommet hos mig nu. Ved ikke hvad jeg skal tænke om det?

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

Corn skriver:

jeg var 6 uger henne alle tre gange, før jeg kunne fremtvinge en positiv test, og den skønne ekstra streg, kom først efter 10-15 minutter, selvom testene sagde at resultater der først kom efter 10 minutter, kunne være forkert

Hold da op, så kan man da virkelig komme i tvivl. Men det var da dejligt for dig, at den viste sig at være positiv til sidst!

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

JJH skriver:

4+2.

DEJLIGT!

Anmeld

4. oktober 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg kunne først teste positivt i hhv. uge 5 og 6 med mine piger. Lige pt er jeg gået 2 dage over tid, men testen er fortsat negativ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.