Hvornår testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.933 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

SaraB

Hej piger.

Endelig kom min testdag - men testede (med Clear Blue digital) desværre negativ i morges.

Har dog stadig et lille bitte håb... Så hvor sent kom den positive test hos Jer? Nogle der har testet positivt flere dage efter forventet mens?

Er spændt på at høre fra Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mor til L&S

SaraB skriver:

Hej piger.

Endelig kom min testdag - men testede (med Clear Blue digital) desværre negativ i morges.

Har dog stadig et lille bitte håb... Så hvor sent kom den positive test hos Jer? Nogle der har testet positivt flere dage efter forventet mens?

Er spændt på at høre fra Jer!

Jeg testede positiv 2-3 dage efter forventet mens ca.

Blev gravid lige efter p-pille stop, så kendte ikke rigtig min cyklus samt test dag!

For dig

Anmeld

3. oktober 2011

Jelles

Jeg testede posetivt om morgenen for min menstration der skulle komme/udeblive....

men clear blue digitalt sagde negativ, men alle andre teste sagde posetiv, og jeg er nu i 7 uge :-)

Anmeld

3. oktober 2011

Muffinmus

3+1 som det tidligste:-)

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

Mor til Liva skriver:

Jeg testede positiv 2-3 dage efter forventet mens ca.

Blev gravid lige efter p-pille stop, så kendte ikke rigtig min cyklus samt test dag!

For dig

Tuuusind tak!  

Jeg prøver også lige at give den et par dage, eller ihvertfald til min mens skulle dukke op, før jeg godtager en negativ.

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

Jelles skriver:

Jeg testede posetivt om morgenen for min menstration der skulle komme/udeblive....

men clear blue digitalt sagde negativ, men alle andre teste sagde posetiv, og jeg er nu i 7 uge :-)

HJERTELIG TILLYKKE!  Hvor dejligt!

Okaaay!? Hmmm... Måske man skulle prøve én af anden producent også?

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

MariaE skriver:

3+1 som det tidligste:-)

Okay, det var tidligt.  Hvilken test anvendte du?

Anmeld

3. oktober 2011

Muffinmus

Det kan jeg ikke huske, nogle billige strimmel fra en netshop i hvert fald, måske wondfo eller lign. 3+2 om aftenen var den ret flot rød med almindelig valmed.

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

MariaE skriver:

Det kan jeg ikke huske, nogle billige strimmel fra en netshop i hvert fald, måske wondfo eller lign. 3+2 om aftenen var den ret flot rød med almindelig valmed.

Hold da op, hvor dejligt!

Anmeld

3. oktober 2011

Muffinmus

ja, og tiden holdt, ikke noget med æl før tid eller noget, for vi brugte æl teste, så testede 8 dage efter min æl var der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.