Hvornår testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

SaraB

MariaE skriver:

ja, og tiden holdt, ikke noget med æl før tid eller noget, for vi brugte æl teste, så testede 8 dage efter min æl var der.

Det er ikke ligefrem tilfældet her hos mig. Jeg håber på at min mens udebliver - om jeg så først kan teste om en uge - så længe den holder sig laaangt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

SaraB

Andre?

Anmeld

3. oktober 2011

maddi84

Hejsa..

Jeg testede idag ( 3 dage før mens ) Der er en meget svag streg nr 2, men jeg kan ane den - og den er ikke taget imorges. Så glæder mig til at teste igen om et par dage, hvor den gerne skulle være tydeligere.

Tror I jeg kan regne med resultatet idag, selvom det er meget svagt?!

X'er fingre!

Anmeld

3. oktober 2011

Lilje82

testede 3+6

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

maddi84 skriver:

Hejsa..

Jeg testede idag ( 3 dage før mens ) Der er en meget svag streg nr 2, men jeg kan ane den - og den er ikke taget imorges. Så glæder mig til at teste igen om et par dage, hvor den gerne skulle være tydeligere.

Tror I jeg kan regne med resultatet idag, selvom det er meget svagt?!

X'er fingre!

Jeg tillader mig allerede at ønsker hjertelig tillykke!!!

Hvis du får en svag streg 3 dage før tid, kan man vidst godt regne med, at se en tydelig om et par dage!

Jeg brugte Clear Blue digital - hvor jeg bare fik et klart smæk lige i hovedet med "IKKE GRAVID"

Men håber det kan nå at ændre sig. Jeg håber på også at høre for nogle der har oplevet netop dette.

Men jeg tror der er bonus hos dig!

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

Lilje82 skriver:

testede 3+6

Taaak for din kommentar, og sikke en fin hjemmeside I har!

Anmeld

4. oktober 2011

Lilje82

SaraB skriver:

Taaak for din kommentar, og sikke en fin hjemmeside I har!

Tak skal du have Ih, minder mig om jeg vist hellere må få den opdateret

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

SaraB skriver:

Hej piger.

Endelig kom min testdag - men testede (med Clear Blue digital) desværre negativ i morges.

Har dog stadig et lille bitte håb... Så hvor sent kom den positive test hos Jer? Nogle der har testet positivt flere dage efter forventet mens?

Er spændt på at høre fra Jer!

Jeg testede positiv 2 dage før testdag... Men hvis du tror den er der, så mon ikke? Du kan jo være én af dem som producere lav HcG og der så går lidt tid :-)

Held og lykke

Anmeld

4. oktober 2011

SaraB

CelineAlexia skriver:

Jeg testede positiv 2 dage før testdag... Men hvis du tror den er der, så mon ikke? Du kan jo være én af dem som producere lav HcG og der så går lidt tid :-)

Held og lykke

Ja, det er lige det jeg går og håber på!

Så hvis ikke min mens dukker op (skulle ha' været der i går), vil jeg prøve at teste igen om et par dage.

Håber du har ret!

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

SaraB skriver:

Ja, det er lige det jeg går og håber på!

Så hvis ikke min mens dukker op (skulle ha' været der i går), vil jeg prøve at teste igen om et par dage.

Håber du har ret!

Jeg gik rundt før jeg overhovedet havde haft ÆL, at nu er jeg gravid! Bare sådan instinkt agtigt.. og ja, der var gevinst.. Så stol på dit instinkt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.