navnet på jeres prinsesser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

TaAsJu

Albert/Alberthe1 skriver:

Vores lille prinsesse hedder Alberthe!! Det eneste speciele der er ved det, er at det staves med TH!

Elsker specile navne eller når det er savet på en anderledes måde.. syntes det er fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

TaAsJu

rikkeregnbue skriver:

Det er jo lige det, verden ville også være et kedeligt sted hvis vi alle synes om de samme ting

nemlig..

Anmeld

3. oktober 2011

Muhmi

Har stemt Nathalie... Mest fordi jeg overhovedet ikke bryder mig om de andre navne... Egentlig heller ikke om Nathalie... MEN det er jo en smagssag...

Når/hvis jeg får piger skal den første hedde Jhasmin.. Derefter er der frit valg mellem; Maria, Node, Sofie, Lærke eller Ninna

Anmeld

3. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bryder mig ikke om nogle af navnene, eller rettere - jeg kan godt lide Cecilie, men med den traditionelle stavemåde - Sesilie ligner en stavefejl i mine øjne. Ellers ville jeg gå efter Amalie, Emilie eller Julie, hvis det skulle ende på -ie.

Anmeld

3. oktober 2011

Silja&Noam

Min hedder Silja alina

Anmeld

3. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har jo fået af vide at vi venter endnu en dejlig lille prinsesse..

Men hvad skal hun hedde..?? Vi har jo to i forvejen Tammie og Anna-Sophie som begge slutter på ie. Men hold da sørme det er svært at finde på et mere. det må ikke være for amrikansk.. Men stadig væk specilt.. Det skal bare passe godt til de to andre..

Hvad hedder jeres prinsesser gerne med og uden ie..?

Jeg har stemt Emmelie og Natalie - Jeg har selv en datter der hedder Mathilde Olivia

Anmeld

3. oktober 2011

Witt

Har stemt

Anmeld

3. oktober 2011

Witt

Har stemt

Anmeld

3. oktober 2011

Witt

Hvorfor kommer  det jeg har skrevet ikke frem ? kun "har stemt"  ?

Anmeld

3. oktober 2011

BabyMus

Jeg har stemt Emmelie. (:

Det synes jeg er finest. (:

De andre er enten for specielle, kan ikke lide stavemåden, har dårlige assosiationer med et andet og ellers tænker jeg Twilight og Harry Potter. Så Emmelie kan jeg bedst lide. (:

Held og lykke med at finde navnet. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.