Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores lille prinsesse hedder Alberthe!! Det eneste speciele der er ved det, er at det staves med TH!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min skønne datter hedder Amanda
(jeg har stemt Rosalie)
Synes bare Castanie er et vildt fint navn! Tror lige jeg skriver det i min lille navnebog hvis nu vi om et par år skulle træffe at få endnu en lille pige!
Jeg har i forvejen Maya og Ane
maria_wt skriver: Vores prinsesse hedder Ene (Min mand's foreslag)
Vores prinsesse hedder Ene
(Min mand's foreslag)
Hvor sødt et navn og meget specilt
anetteb skriver: Vores prinsesse skal hedde Sophia ReginaRegina er efter min bedste veninde, som desværre forlod os dec. 08 - og der lovede jeg mig selv at hvis jeg engang fik en pige skulle hun opkaldes efter hende <3
Vores prinsesse skal hedde Sophia ReginaRegina er efter min bedste veninde, som desværre forlod os dec. 08 - og der lovede jeg mig selv at hvis jeg engang fik en pige skulle hun opkaldes efter hende <3
Det er også en smuk tanke.. også betyder hendes navn også noget for dig.. elsker sådan nogen ting
MoarViborg skriver: Synes bare Castanie er et vildt fint navn! Tror lige jeg skriver det i min lille navnebog hvis nu vi om et par år skulle træffe at få endnu en lille pige! Jeg har i forvejen Maya og Ane
elsker også Castanie.. Det gør manden bare ikke Men er begyndt og være en rigtig god kone for og få min vilje...
Vores datter skal hedde Ida Emilie... Så hvad med Emilie?
Har ikke stemt på noget, da navnene ikke lige falder i min smag
rikkeregnbue skriver: Vores datter skal hedde Ida Emilie... Så hvad med Emilie? Har ikke stemt på noget, da navnene ikke lige falder i min smag
Det er også helt i orden, man må gerne have sine meninger.. Ellers er det jo ikke noget ved..
Mor til 2, snart 3 skriver: Det er også helt i orden, man må gerne have sine meninger.. Ellers er det jo ikke noget ved..
Det er jo lige det, verden ville også være et kedeligt sted hvis vi alle synes om de samme ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128