navnet på jeres prinsesser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

chael

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har jo fået af vide at vi venter endnu en dejlig lille prinsesse..

Men hvad skal hun hedde..?? Vi har jo to i forvejen Tammie og Anna-Sophie som begge slutter på ie. Men hold da sørme det er svært at finde på et mere. det må ikke være for amrikansk.. Men stadig væk specilt.. Det skal bare passe godt til de to andre..

Hvad hedder jeres prinsesser gerne med og uden ie..?

Min datter hedder Sofie Amalie.

Hvad med josephine??

*Camilla 40+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Livas mor

Min prinsesse hedder Liva, ligesom en del andre små søde piger på hendes alder. Men det føltes rigtigt og hun var lige præcis en Liva. Vi havde ellers Merle, Andrea, Clarah og Rosa på tale, hvis hun ikke skulle have været en Liva

Anmeld

4. oktober 2011

maisofie

Castanie er et super sødt navn..

Min prinsesse hedder Frederikke

Anmeld

4. oktober 2011

Fru Aagaard

Vi har tre pigenavne, som vi er ved at vælge imellen, jeg hælder mest til et og manden til et andet af de tre, men nu må vi se, hvad den lille prinsesse hedder, når hun kommer ud

Jeg er ikke lige så vild med de navne i har der Mon ikke i finder det der passer når først i ser hende

Anmeld

4. oktober 2011

Fru Aagaard

Fru Aagaard skriver:

Vi har tre pigenavne, som vi er ved at vælge imellen, jeg hælder mest til et og manden til et andet af de tre, men nu må vi se, hvad den lille prinsesse hedder, når hun kommer ud

Jeg er ikke lige så vild med de navne i har der Mon ikke i finder det der passer når først i ser hende

Men vores store trunte skolepige hedder da Maiken Men, det jo ikke et moderne eller nydansk navn. Det et gammelt navn, ikke med specielle stavninger eller noget

Anmeld

4. oktober 2011

Leonora

Vi venter prinsesse nr 2 hvert minut

Når hun er født så har vi prinsesse Leonora og Vigga

Anmeld

4. oktober 2011

MF<3

Min lille datter hedder Melina

Hvad med Nellie?

Anmeld

7. oktober 2011

Pigent

Men hvad skal hun hedde..?? Vi har jo to i forvejen Tammie og Anna-Sophie som begge slutter på ie. Men hold da sørme det er svært at finde på et mere. det må ikke være for amrikansk.. Men stadig væk specilt.. Det skal bare passe godt til de to andre..

Har stemt Emmelie og Sesilie (Vil bare stave det Cecilie, da det andet ser helt forkert ud) 

Anmeld

11. oktober 2011

mortilsofieogsara

mine prinsesse hedder Sofie Amalie, Sara og Silke og har stemt

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

Emilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.