Endelig kom hun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

birthee

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak

Det er helt sikker jeg skal snakke med en når jeg selv bliver mere frisk.

Har nogle ture når jeg får lidt feber, solen varmer for meget op eller i badet hvor min hals hæve op efter røret så jeg får fornemmelsen af ikke at kunne trække vejret igen. går fuldstændig i panik når det sker for er så bange for det vil ske igen.

Men lige nu er jeg senge liggende igen da mine smerter til tiltaget helt vild og de vil ikke give mig andet smertestillende en pamol. Så håber at i løbet af et par dag det er bedre igen.

Det er da trist du er blevet sengeliggende igen  håber du snart får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

SaNiNa

birthee skriver:

Det er da trist du er blevet sengeliggende igen  håber du snart får det bedre

Tak håber også kun det er et par dag for er ved at være godt træt af at ligge

Men ved jo smerter forsvinder igen og jeg har fået noget af det mest fantastiske man kan ønske sig igen.

Anmeld

7. oktober 2011

mor_sabina

Tillykke Sanne.. Tænk jeg synes ikke det er særlig længe siden du fortalte du var gravid, de 9 mrd flyver jo afsted, og stort tillykke med lækre lækre Naia, selvom det lyder som noget af en omgang

Held og lykke til jer

Anmeld

7. oktober 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Tillykke Sanne.. Tænk jeg synes ikke det er særlig længe siden du fortalte du var gravid, de 9 mrd flyver jo afsted, og stort tillykke med lækre lækre Naia, selvom det lyder som noget af en omgang

Held og lykke til jer

Tusind tak, ja det var noget af en omgang jeg var kommet ud i den et begynd dog at gå lidt fremad nu når smerterne er aftage skal jeg have en at snakke med ang selve forløbet ved aks da jeg stadig går i panik når jeg mit svæl hæver op når det bliver varmt, fugtigt eller ved damp er så bange for ikke selv at kunne trække vejret igen.

Nej det føles ikke som særlig lang tid, men alligevel så syntes jeg bare denne graviditet er gået mega langsomt nok også fordi jeg har været sygmeld fra uge 4 af.

Anmeld

8. oktober 2011

inpe

tillykke med den lille prinsensse, men sikke en omgang du har været igennem sender lige en

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

inpe skriver:

tillykke med den lille prinsensse, men sikke en omgang du har været igennem sender lige en

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.