Endelig kom hun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ej, det er virkelig også så uheldigt som noget kan være

Sender en masse varme tanker og håber, at det kan hjælpe dig lidt på rette vej

Tusind hvor er du bare sød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

SaNiNa

Også tusind tak til jer andre

Anmeld

3. oktober 2011

Dansker I Holland

Stort tillykke med hende hvor er hun da bare vidunderlig smiler.. Og tak for en super beretning selvom det har været hårdt for dig Knuz herfra

Anmeld

3. oktober 2011

NinaNymannMadsen

hold op en omgang du har været igennem da. puha.

stort tillykke med den smukke smukke pige

Anmeld

3. oktober 2011

Fenja09

Hvor ser hun skøn ud - mange gange tillykke med hende!

Anmeld

3. oktober 2011

birthee

Stort tillykke med Naia - hvor er hun fin og lækker  er helt vild med det lilla sæt  

Stort knus til dig efter det du har været igennem husk at spørge om hjælp, hvis du synes der er noget der bliver svært at forstå inde i hovedet - det kommer nogle gange først senere som du har fået at vide

Anmeld

4. oktober 2011

SaNiNa

birthee skriver:

Stort tillykke med Naia - hvor er hun fin og lækker  er helt vild med det lilla sæt  

Stort knus til dig efter det du har været igennem husk at spørge om hjælp, hvis du synes der er noget der bliver svært at forstå inde i hovedet - det kommer nogle gange først senere som du har fået at vide

Tusind tak

Det er helt sikker jeg skal snakke med en når jeg selv bliver mere frisk.

Har nogle ture når jeg får lidt feber, solen varmer for meget op eller i badet hvor min hals hæve op efter røret så jeg får fornemmelsen af ikke at kunne trække vejret igen. går fuldstændig i panik når det sker for er så bange for det vil ske igen.

Men lige nu er jeg senge liggende igen da mine smerter til tiltaget helt vild og de vil ikke give mig andet smertestillende en pamol. Så håber at i løbet af et par dag det er bedre igen.

Anmeld

4. oktober 2011

SaNiNa

Tusind tak allesamme

Anmeld

4. oktober 2011

SaNiNa

birthee skriver:

Tusind tak.

Der går heller ikke længe før den lilla kjole er til salg hun kan næsten ikke få hovede igennem.

Anmeld

4. oktober 2011

Laura.

Stort tillykke med hende. Hvor er hun bare fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.