Jubiii!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

JJH

pastry26 skriver:

Ja, de damer, så har jeg ægløsning idag!!!  Har endelig fået styr på min cyklus ved hjælp af ÆL test, så nu ved jeg da i det mindste at kroppen virker.. så langt

at det er denne gang det lykkedes!!

krydser fingre for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

pastry26

JJH skriver:

krydser fingre for jer.

Tak skal du have!!!

Anmeld

2. oktober 2011

TR

pastry26 skriver:

Ja, de damer, så har jeg ægløsning idag!!!  Har endelig fået styr på min cyklus ved hjælp af ÆL test, så nu ved jeg da i det mindste at kroppen virker.. så langt

at det er denne gang det lykkedes!!

Uhhh  for at den er der om lidt tid
Er selv i samme båd .. med hvornår man har ÆL ..

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Kris89 skriver:

og det er i hvert fald for mig det denne side handler om... at kunne give lidt støtte, opbakning, trøstning eller hvad der nu er brug for og samtidig få igen af nogle i samme båd..

det er jo trods alt ikke noget man nødvendigvis snakker særlig meget om med venner og veninder

ja dengang jeg brugte ÆL tests var lige efter p-pille stop, så spørgs¨ålet er jo om jeg overhovedet have ÆL de første måneder

forventet udebleven mens om 5 dage har lige bestilt teste hjem... så hvis ellers de kommer i morgen går testmonsteret nok igang tirsdag

har sådan en god fornemmelse denne måned

Ej, jamen så skal jeg da også  for dig!!!! Det bliver spændende... Dejligt med den der mavefornemmelse, nu har jeg efterhånden læst om mange kvinder der siger at de bare kan fornemme når de er gravide..håber da det er sådan for dig også!!!

Den der cyklus osv. er bare nogle gange noget mærkeligt noget!!!  

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

TR skriver:

Uhhh  for at den er der om lidt tid
Er selv i samme båd .. med hvornår man har ÆL ..

Tak tak!!  Uha, det er bare så træls når man ikke føler man fungerer som man skal.. dumme ÆL, har virkelig synes det har været besværligt nogengange..

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

pastry26 skriver:

Ej, jamen så skal jeg da også  for dig!!!! Det bliver spændende... Dejligt med den der mavefornemmelse, nu har jeg efterhånden læst om mange kvinder der siger at de bare kan fornemme når de er gravide..håber da det er sådan for dig også!!!

Den der cyklus osv. er bare nogle gange noget mærkeligt noget!!!  

Tusind tak

ja ens krop kan godt nok sende mange mærkelige signaler.

jeg håber da i hvert fald

og kan mærke jeg har et voldsomt testmonster der bare gerne snart vil ud

Anmeld

3. oktober 2011

TR

pastry26 skriver:

Tak tak!!  Uha, det er bare så træls når man ikke føler man fungerer som man skal.. dumme ÆL, har virkelig synes det har været besværligt nogengange..

Synes jeg virkelig os !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.