Jubiii!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

pastry26

Ja, de damer, så har jeg ægløsning idag!!!  Har endelig fået styr på min cyklus ved hjælp af ÆL test, så nu ved jeg da i det mindste at kroppen virker.. så langt

at det er denne gang det lykkedes!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Mor til L&S

pastry26 skriver:

Ja, de damer, så har jeg ægløsning idag!!!  Har endelig fået styr på min cyklus ved hjælp af ÆL test, så nu ved jeg da i det mindste at kroppen virker.. så langt

at det er denne gang det lykkedes!!

herfra !!

Så ved du jo hvad I skal lave

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Mor til Liva skriver:

herfra !!

Så ved du jo hvad I skal lave

Tak! Hehe ja kæresten brokkede sig heller ikke da jeg hev ham med ind i soveværelset her i eftermiddags..  

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

har du overhovedet tid til at sidde på baby.dk?

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Kris89 skriver:

har du overhovedet tid til at sidde på baby.dk?

Hahaha ej, det har jeg vel ikke!! Men kæresten ser Borgen og han er rimelig langt væk lige nu... Men så må der arbejdes på det senere

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

pastry26 skriver:

Hahaha ej, det har jeg vel ikke!! Men kæresten ser Borgen og han er rimelig langt væk lige nu... Men så må der arbejdes på det senere

hihi den skal vel også have en lille pause så depoterne kan fyldes

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Kris89 skriver:

hihi den skal vel også have en lille pause så depoterne kan fyldes

HIHI, han kan hvile og få depoterne fyldt op om 3 dage kan han... Ej, of cause er bare vildt spændt, især fordi jeg ikke troede at jeg fik ÆL..  Og TAK i øvrigt!!

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

pastry26 skriver:

HIHI, han kan hvile og få depoterne fyldt op om 3 dage kan han... Ej, of cause er bare vildt spændt, især fordi jeg ikke troede at jeg fik ÆL..  Og TAK i øvrigt!!

hihi ja... de skal bare være på når det er den tid... jeg bruger ikke ÆL tests fordi jeg simpelthen bliver i tvivl om de er positive eller negative, så herhjemme var der ikke ro i over en uge

håber det har båret frugt rammes det skulle det... men mener så jeg følte jeg havde ÆL eller i hvert fald smerter der mindede om det et par dage. så der fik den fuld gas

det var så lidt... alle de krydsede fingre og folk der tænker på en. jeg er sikker på det har en virkning

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Kris89 skriver:

hihi ja... de skal bare være på når det er den tid... jeg bruger ikke ÆL tests fordi jeg simpelthen bliver i tvivl om de er positive eller negative, så herhjemme var der ikke ro i over en uge

håber det har båret frugt rammes det skulle det... men mener så jeg følte jeg havde ÆL eller i hvert fald smerter der mindede om det et par dage. så der fik den fuld gas

det var så lidt... alle de krydsede fingre og folk der tænker på en. jeg er sikker på det har en virkning

Uha, jeg kender godt det der med at man synes at man kan mærke sin ÆL, det mente jeg også at jeg kunne, men i sidste mdr kunne jeg slet ikke teste positivt med ÆL  test, så måske vi er lidt i samme båd?? Har du testdag om lidt eller er du midt i en periode??

Ja, jeg tror helt sikkert også at det hjælper, det er i alt fald dejligt, når folk giver en lidt opbakning!

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

pastry26 skriver:

Uha, jeg kender godt det der med at man synes at man kan mærke sin ÆL, det mente jeg også at jeg kunne, men i sidste mdr kunne jeg slet ikke teste positivt med ÆL  test, så måske vi er lidt i samme båd?? Har du testdag om lidt eller er du midt i en periode??

Ja, jeg tror helt sikkert også at det hjælper, det er i alt fald dejligt, når folk giver en lidt opbakning!

og det er i hvert fald for mig det denne side handler om... at kunne give lidt støtte, opbakning, trøstning eller hvad der nu er brug for og samtidig få igen af nogle i samme båd..

det er jo trods alt ikke noget man nødvendigvis snakker særlig meget om med venner og veninder

ja dengang jeg brugte ÆL tests var lige efter p-pille stop, så spørgs¨ålet er jo om jeg overhovedet have ÆL de første måneder

forventet udebleven mens om 5 dage har lige bestilt teste hjem... så hvis ellers de kommer i morgen går testmonsteret nok igang tirsdag

har sådan en god fornemmelse denne måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.