jeg er ked af det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Juniors mor

Øv hvor er det bare en træls og fustrerende situation for dig.
Som Anja skriver, vil jeg også mene, at det eneste der er at gøre, er at få snakket med en parterapeut eller lignende, men det er jo fandens svært, når manden ikke vil!!!! øv!! Kan du måske presse ham lidt mere, så han indser, at du ikke kan klare mere, og at det derved er sidste udvej for at redde jeres forhold.
Håber virkelig han kommer på bedre og mere fornuftige tanker....
Sender dig et strort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Lise

Sikke en dum situation!!!

Jeg får også de der mails fra facebook - fårking irriterende!!!! Speed-date og noget match-halløj... og det er sgu heller ikke noget jeg har bedt om.

Mon ikke i finder ud af det? Uanset hvad så kan han jo ikke tage jeres fælles børn fra dig... Par-terapi, bum bum, hvis han ikke vil kan jeg se det bliver svært, men jeg kan sige dig at vi pt konsulterer én, og det har bare givet os begge et ordentlig los i den rigtige retning. Klart anbefalelsesværdigt (selvom ham her er lidt kuk-kuk).

Jeg håber virkelig at det ender godt, det her. Tusinde tanker fra mig.

Og et STORT kram

Anmeld

28. januar 2009

Helle30

Jeg har ikke nogen gode råd, tror jeg.
Umiddelbart synes jeg måske, det er et meget stort spring ligefrem at flytte, men nu er jeg jo heller ikke i dine sko og kan ikke sætte mig ordentligt ind i, hvordan det er, at han bare er så jaloux og mistænksom.
Jeg vil bare lige fortælle, at jeg har læst, hvad du har skrevet, og jeg håber I finder ud af tingene sammen.

Jeg har ikke prøvet at få uønskede mails på fb, men Niels fik en overgang alt muligt i hans outlook: TIlbud fra pokersites og reklamer om potensmidler osv. Dem har jeg ingen mistanke om, at han selv har ønsket sig, og han åbnede dem da heller ikke, for de kunne jo også være fyldt med virus.

Nå, igen: Jeg håber det bedste for jer!

- Helle

Anmeld

28. januar 2009

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Sikke en dum situation!!!

Jeg får også de der mails fra facebook - fårking irriterende!!!! Speed-date og noget match-halløj... og det er sgu heller ikke noget jeg har bedt om.

Mon ikke i finder ud af det? Uanset hvad så kan han jo ikke tage jeres fælles børn fra dig... Par-terapi, bum bum, hvis han ikke vil kan jeg se det bliver svært, men jeg kan sige dig at vi pt konsulterer én, og det har bare givet os begge et ordentlig los i den rigtige retning. Klart anbefalelsesværdigt (selvom ham her er lidt kuk-kuk).

Jeg håber virkelig at det ender godt, det her. Tusinde tanker fra mig.

Og et STORT kram

jeg er nødt til lige at hører om det er ien i tager til, eller snakker med pr tlf.. eller hvordan foregår det. jeg er ligeglad med om han er kuk kuk, hvis han bare ville kunne hjælpe os videre

Anmeld

28. januar 2009

Loggidut

Sødeste Ano...

Det er sgu for nemt at forlade manden! Alt for nemt, selv om jeg godt ved det kan være ret presset at sidde i sådan en situation.
Elsker i hinanden, så giver det altså mening at blive sammen!

Det er så træls at skal kæmpe for at bevise sin uskyld, og det burde slet ikke være på den måde.

Nu så jeg ikke hvem du var, men er jo slet ikke i tvivl (p.g.a. det som Bacon skrev) og dermed er det en lille smule nemmere at hjælpe, eller rådgive dig.

Nu kan jeg jo kaste et godt ? ud i æteren: har han nogen grund til at mistænke dig, what so ever...for en lille fjer, kan så nemt komme at handle om en hel hønsefarm, især hvis man ikke får ryddet op i sit forhold jævnt tit.

spiller i begge med åbne kort, helt åbne kort?
Har han adgang til at se dine mails, eller det du skriver på facebook, eller det du skriver på messenger, f.eks?
Ikke at jeg siger han skal tjekke dig, men lad ham over en periode, så han kan se du intet forkert laver!
Her hos os er det jo netop sådan at vi begge er blevet taget bagdelen på før, og derfor har vi måske fundet måden at tackle problemerne på...fuld fortrolighed med hinanden.
Jeg kan til enhver tid se hvad Michael skriver, og omvendt, ikke at vi benytter os af det, tror jeg da ikke...men muligheden er der.
jeg fortæller nu også det meste af det der forgår omkring mig, og omvendt.
Af og til kan det sguda være belastende at høre på modparten, men vi deler ihvertfald det meste med hinanden.

Måske er det sådan nogle midler der skal til, for at tilliden mellem jeg fungere igen.

Jeg tror simpelthen ikke på at det med en lejlighed er den rigtige mulighed, for det er jeres forhold bare for godt til, jeres unger alt for dejlige til at skal opleve sådan et splid mellem jer.
Men igen, det er jo ikke mig der sidder med lorten mellem hænderne.

bank næven i bordet over for ham, og sig at han er på tyndt is ved at mistænke dig, fortæl ham at det faktisk skubber dig længere væk, isteder for at holde jer sammen. og åben så for satan for alt hvad du har skrevet om, så i kan få ryddet lorten af bordet.
Har han behandlet dig forkert, så har du heller ikke noget at skjule, og så er det bedre at kaste det direkte i ansigtet på ham, og bagefter sige, at så er han helt og aldeles færdig med at gøre dig til noget du ikke er.

jeg føler virkelig med dig, for det er aldrig sjovt at skal være den der får skyld for noget man ikke har gjort.

stort knus, og vind i sejlene til jer.

Ps/ det er sgu værd at kæmpe for!

Anmeld

28. januar 2009

Anonym trådstarter

tøsepiger!!
jeg vil bare lige sige jer mange tak for alle jeres svar, og alt er taget op til eftertragtning!
jeg håber han er til at snakke med når han kommer hjem! . hvornår det så måtte være....
hans kammerat har lige været på besøg, og jeg fortalte ham det hele.. han troede slet ikke han var typen der gad blive jaloux! sådan havde han aldrig opfattet ham.. men jojo...
jeg har ingen planer overhovedet om at være manden utro, og jeg syntes lige vores forhold kørte perfekt! vi har lige været nyforelskede i sidste uge

jeg har hele tiden ladet ham læse mine smser, mine mails og alt hvad jeg laver må han se. da der ikke sker noget som helst!
men fordi jeg havde slettet en af de beskeder jeg havde sendt til vores bekendte, så mener han der stod noget i han ikke måtte læse, og det gør ham endnu mere mistænksom.. fuck det er svært.
og ja det er for nemt at smutte, men jeg har tænkt på det nogle gange efterhånden, for kan ikke holde ud at skulle tude hele tiden....

jeg er bare så glad for i er her. det betyder virkelig meget for mig

Anmeld

28. januar 2009

ivfmarie

Ej pis osse!

I sidder i den her situation fordi I elsker hinanden - så må I også finde en løsning fordi I elsker hinanden - BUM!

Det var sgu nemmere hvis der virkelig var grund til jalousi, eller hvis der bare ikke var kærlighed længere, men tilgengæld ville det jo være en situation uden håb.
I har stadig håb - I er bare havnet i en labyrint, der ganske vist er svær at komme ud af - men der er en udvej, og I finder den - netop fordi I stadig elsker hinanden!

Og Loggi har ret: det er sgu for nemt at forlade hinanden... på med vanten og kæmp - kæmp for helvede tøs, kæmp for det gode liv med din mand og jeres børn!

Knus og tanker fra Marie

Anmeld

28. januar 2009

Lise

Anonym skriver:

jeg er nødt til lige at hører om det er ien i tager til, eller snakker med pr tlf.. eller hvordan foregår det. jeg er ligeglad med om han er kuk kuk, hvis han bare ville kunne hjælpe os videre

Det er skam en vi tager ind til og besøger en gang om ugen. Vi har været afsted to gange sammen, og nu tager vi afsted hver for sig... men det hænger nok sammen med at det der har været igang med at ødelægge vores forhold ad, er individuelle faktorer hos os hver især - så det arbejder vi med. Jeg har f.eks. været derinde her til aften...

Anmeld

30. januar 2009

Anja

Hvordan er det gået ?

Har tænkt meget på dig .....

Anmeld

30. januar 2009

Louise mortil4

Anja skriver:

Hvordan er det gået ?

Har tænkt meget på dig .....

tænkte på det samme Anja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.