ja jeg er ano og gider ikke gættes offentligt!!
min mand tror jeg er ham utro! hele tiden.... vi er tit oppe at skændes over det. og nu orker jeg ikke mer. jeg er på ingen måde utro og vil ikke være det. men han bliver ved med at beskylde mig for alt muligt.
jeg har fået nogl mails(åbenbart fra facebook- har aldrig åbnet dem skal det lige siges) som der står speed date på. andre der har fået dem? det er åbenbart noget man kan vælge til eller fra på facebook og jeg har ikke valgt dem fra. så de her mails er kommet ind, og de er bare blevet slettet, ligesom alt det andet junk der kommer fra alt muligt.
manden så så da jeg åbnede min mail i går og der så han de mails og kammede helt over!
så nu har jeg lige meldt mig ind i boligforeninger.. jeg orker ikke at finde mig i mere, selvom jeg elsker ham. men min psyke kan sgu næsten ikke klarer det. og ungerne kan nok heller ikke.
det skal lige siges at han troede jeg var ham utro med en af vores bekendte for en lille månede siden, fordi jeg havde skrevet med ham på msn flere gange! nå!?? og det må man ikke eller hva.
nej hvor er jeg bare gal! jeg vil lige ud og ha mig en smøgnu, lige for at tage det værste hysteri!!
nå men jeg ville egentlig bare gerne ha lidt med ynk. ikke fordi jeg vil ha min mand svinet til, for det er ikke ønsket. men trænger nok bare til lidt medfølede ord fra mine baby damer

snøft
Anmeld