Hjælp mig piger :(??!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg ringede og snakkede med lægen og han sagde det var helt normalt, fordi livmoderen blev mere følsom og der i forvejen er mange spændinger dernede.

Okay - jamen det lyder jo meget beroligende. Jeg er lettet over, at jeg skrev herinde - ellers havde min weekend bare været et helvede at komme igennem! Jeg har heller intet mærket siden, så håber og satser på, at alt er fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har ikke læst hvad de andre har skrevet, men jeg har også haft sex uden orgasme i starten af graviditeten, hvor det gjorde så ondt at jeg troede jeg var ved at dø  - og min datter har et fint hjerteslag og sparker lystigt nu, ca 16 uger efter 

Nej, hvor dejligt trøstede at høre! Jeg håber, jeg om 16 uger kan sige det samme

Hvor langt var du henne i graviditeten, da du havde det sådan? Hvad sagde lægen? Og holdt de op igen?

Undskyld mine mange spørgsmål, men vil jo gerne vide så meget som muligt

Tusind mange tak for dit svar

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

lotoya skriver:

Hej med dig. Det skal du ikke være bange for jeg er selv i 14 uge og hver gang jeg træner så får jeg mens smerter. Og tillykke med bebs :-)

Åhh hvor fantastisk at høre - tusind tak for svar!

Jeg håber, det bare er sådan jeg også har det. Indtil videre har jeg do indstillet træningen. Venter lige, til jeg er over den tid, hvor jeg aborterede sidst, og til jeg har lægens ord for, at det er i orden, men det er sikkert bare ligesådan, jeg har det

Anmeld

2. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej, hvor dejligt trøstede at høre! Jeg håber, jeg om 16 uger kan sige det samme

Hvor langt var du henne i graviditeten, da du havde det sådan? Hvad sagde lægen? Og holdt de op igen?

Undskyld mine mange spørgsmål, men vil jo gerne vide så meget som muligt

Tusind mange tak for dit svar

Det håber jeg da for dig - eller søn

Omkring uge 7 tror jeg? 6-7 stykker - det var en one-night det med at tro jeg skulle dø, og læste om det efter, fandt ud af at det egentlig var  meget normalt

Du spørge bare, jeg er ikke så genert omkring min krop og graviditet

Any time 

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg ville nok anbefale at du tager den med ro på alle fronter, indtil du har fået et grundigt tjek.
Nogle kvinder er i risikozonen for at abortere ved fysiske anstrengelser..herunder sex.

Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Tusind tak for svar

Øv - sådan håber jeg ikke, det bliver for mig. Jeg ville så gerne være sej og aktiv under min graviditet - så skulle fødsle jo også gå nemmere og alt sådan noget

Men du har ret, jeg vil ikke risikere noget, før jeg har haft en læge til at se mig grundigt efter i sømmene

Håber dog bare SÅ meget, at alt er i orden, og det bare er min måde at være gravid på

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Prøv at slappe lidt af med sex og løb til i uge 6... Jeg har hørt at man skal være lidt mere påpasselig omkring det tidspunkt man sidst aborterede....

Håber da at din lille spire bliver der... Men det kan jo også bare være livmoderen der udvider sig og det kan give nogle kraftige stik/jag i mavsen....

Tak for svar

Jeg håber virkelig bare, det er ligamentsmerter, der ligesom bliver fremprovokeret af sex og fysisk aktivitet. Det tænker jeg også giver meget god mening egentlig. Hvis alting bliver blødere og mere følsomt "dernede" så er det jo meget logisk, at det rykker lidt, når man pludselig begynder at "rode rundt" der

Men ja, jeg passer rigtig meget på, indtil vi komner over uge 6

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SLC skriver:

Som MUHMI skriver har jeg også læst at ugen hvor man sidst aborterede skal man undgå fx sex , bare for en sikkerheds skyd  

Ja, det er nok ikke noget dum idé at holde lidt igen på den front, indtil vi er lidt længere henne i forløbet.

Men for f*****, hvor er ugerne lange lige nu!!!

Tak for svar

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Anonym skriver:

Ja, det er nok ikke noget dum idé at holde lidt igen på den front, indtil vi er lidt længere henne i forløbet.

Men for f*****, hvor er ugerne lange lige nu!!!

Tak for svar

Hehe kan jeg godt forstå med din historie også  - Jeg skal til NF i morgen og det er første gang jeg skal se bebs WUHU. . men bare rolig tiden flyver lige pludselig afsted, syntes da jeg var 7-8 uger henne at der var laaang tid til 12+ men nu er det sku i morgen hehe. . Held og lykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.