Ja, som overskriften antyder, har jeg virkelig brug for hjælp! Jeg har netop for nogle dage siden fundet ud af, at jeg er gravid, og er ovenud lykkelig. Testede først på 28. dagen i cyklus lidt svagt positiv, men allerede 2 dage senere, på 30. dagen, var der et fiiiint, tydeligt blåt kryds til mig
Jeg er i dag 4+4
Sagen er nu den, at jeg havde en SA for to måneder siden i 5. uge
I går havde min kæreste og jeg sex, og det fremkaldte nogle temmelig kraftige mens. lignende smerter hos mig (og jeg nåede slet ikke at få en orgasme - har læst, at det kan udløse menslignende smerter ved graviditet) Vi måtte simpelthen stoppe, fordi smerterne steg i styrke, og vi var jo også bange for, at vi gjorde skade på noget.
Er der nogen, der har oplevet noget lignende???
Smerterne aftog igen, da vi stoppede og var efter ca. to minutter helt væk.
Det skal lige siges, at det samme skete for ca. halvanden uge siden, før jeg overhovedet opdagede, at jeg var gravid. Da var smerterne bare ikke helt så kraftige som dem i går. Ligeledes fik jeg for ca. to uger siden menstruationssmerter af en løbetur. Disse aftog ligeledes, da jeg kom hjem og slappede lidt af.
Jeg er simpelthen bare SÅ bange for, at jeg igen skal igennem en SA, så jeg ville være enormt taknemmelig, hvis I ville dele jeres erfaringer på dette punkt med mig??
Min kæreste og jeg har aftalt ikke at have sex, før vi har talt med en læge.
På forhånd tak for hjælpen