Hjælp mig piger :(??!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg havde det lige sådan, den første gang kunne jeg bide det i mig, men anden gang måtte vi stoppe midt i det hele, kunne ikke engang rejse mig fra sengen. jeg er idag 7+6 og kan dyrke meget blid sex, hvor han ikke må gå i bund. men så er det godt man kan have sex på så mange andre måder.

Nej, hvor fantastisk at høre - altså ikke at det gør ondt på dig, men at jeg ikke er den eneste

Det er præcis det samme med mig; sidste uge,hvor vi havde sex (før jeg vidste besked med graviditeten) fik jeg også ondt, men det var slet ikke så slemt som i går - av av Og så kommer det jo så også, når jeg dyrker motion.

Jeg er godt nok lidt mere rolig nu, må jeg sige, så nu prøver jeg at tage det stille og roligt, indtil jeg har været ved lægen.

Konsulterede du din læge, eller fandt du bare selv ud af, at det var ufarligt??

Jeg håber, det går over, eller i hvert fald bliver mindre i løbet af graviditeten, for det ville da være træls at få ondt hver gang man dyrker sex eller er fysisk aktiv

Tusind mange gange tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Det ersimpelthen bare SÅ fantastisk dejligt at høre! Jamen sagen er jo den, at vi befinder os i udlandet, hvor vi har boet i otte måneder og skal være i hvert fald to mere - vi skulle have været hjem d. 23. december, men vi overvejer at gøre opholdet lidt kortere pga min graviditet Så det med lægebesøg er ikke heeeeelt som i Danmark. Men jeg har i hvert fald tænkt mig at ringe til en læge på mandag og få en tid så hurtigt, som muligt - også for at få bekræftet graviditeten SÅ håber jeg bare, jeg kan komme til hurtigt. Her hvor vi er, går man typisk til gynækolog, når man er gravid, og de har vildt travlt. Men det gode ved det er, at vi kan få alle de scanninger, tjek og så videre, vi har brug for på forsikringens regning, så jeg vl helt sikkert have en såkaldt tryghedsscanning i uge 6 -7 Glææææææder mig!

ja det kan jeg godt forstå at i gerne vil . håber lige du husker t opdatere både ved skanningen men også når du har snakket med lægen på mandag, ja kan godt forstå at i vælger at gøre opholdet en smugle kortere. men mon ikke du evt kan blive presset ind ved en gyn?

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kære alle sammen

Jeg vil bare gerne lige sige tak til jer alle for svar. Jeg har det lige nu meeeeget bedre, end da jeg stod op i morges, for slet ikke at tale om, da jeg gik i seng i går!

Dejligt, at I ville ofre lidt tid på at berolige mine sarte nerver en smule, for pyhh, hvor kan man bare godt nå at male fanden på væggen, når man går med sådan nogle bekymringer selv

Ihh, hvor er jeg glad for, at jeg meldte mig ind i baby.dk

Rigtig mange til jer alle sammen!

Anmeld

1. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Nej, hvor fantastisk at høre - altså ikke at det gør ondt på dig, men at jeg ikke er den eneste

Det er præcis det samme med mig; sidste uge,hvor vi havde sex (før jeg vidste besked med graviditeten) fik jeg også ondt, men det var slet ikke så slemt som i går - av av Og så kommer det jo så også, når jeg dyrker motion.

Jeg er godt nok lidt mere rolig nu, må jeg sige, så nu prøver jeg at tage det stille og roligt, indtil jeg har været ved lægen.

Konsulterede du din læge, eller fandt du bare selv ud af, at det var ufarligt??

Jeg håber, det går over, eller i hvert fald bliver mindre i løbet af graviditeten, for det ville da være træls at få ondt hver gang man dyrker sex eller er fysisk aktiv

Tusind mange gange tak for dit svar

Jeg ringede og snakkede med lægen og han sagde det var helt normalt, fordi livmoderen blev mere følsom og der i forvejen er mange spændinger dernede.

Anmeld

1. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja, som overskriften antyder, har jeg virkelig brug for hjælp! Jeg har netop for nogle dage siden fundet ud af, at jeg er gravid, og er ovenud lykkelig. Testede først på 28. dagen i cyklus lidt svagt positiv, men allerede 2 dage senere, på 30. dagen, var der et fiiiint, tydeligt blåt kryds til mig Jeg er i dag 4+4

Sagen er nu den, at jeg havde en SA for to måneder siden i 5. uge

I går havde min kæreste og jeg sex, og det fremkaldte nogle temmelig kraftige mens. lignende smerter hos mig (og jeg nåede slet ikke at få en orgasme - har læst, at det kan udløse menslignende smerter ved graviditet) Vi måtte simpelthen stoppe, fordi smerterne steg i styrke, og vi var jo også bange for, at vi gjorde skade på noget.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende???

Smerterne aftog igen, da vi stoppede og var efter ca. to minutter helt væk.

Det skal lige siges, at det samme skete for ca. halvanden uge siden, før jeg overhovedet opdagede, at jeg var gravid. Da var smerterne bare ikke helt så kraftige som dem i går. Ligeledes fik jeg for ca. to uger siden menstruationssmerter af en løbetur. Disse aftog ligeledes, da jeg kom hjem og slappede lidt af.

Jeg er simpelthen bare SÅ bange for, at jeg igen skal igennem en SA, så jeg ville være enormt taknemmelig, hvis I ville dele jeres erfaringer på dette punkt med mig??

Min kæreste og jeg har aftalt ikke at have sex, før vi har talt med en læge.

På forhånd tak for hjælpen

Jeg har ikke læst hvad de andre har skrevet, men jeg har også haft sex uden orgasme i starten af graviditeten, hvor det gjorde så ondt at jeg troede jeg var ved at dø  - og min datter har et fint hjerteslag og sparker lystigt nu, ca 16 uger efter 

Anmeld

2. oktober 2011

lot1975

Hej med dig. Det skal du ikke være bange for jeg er selv i 14 uge og hver gang jeg træner så får jeg mens smerter. Og tillykke med bebs :-)

Anmeld

2. oktober 2011

SussieThyssen

Jeg ville nok anbefale at du tager den med ro på alle fronter, indtil du har fået et grundigt tjek.
Nogle kvinder er i risikozonen for at abortere ved fysiske anstrengelser..herunder sex.

Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Prøv at slappe lidt af med sex og løb til i uge 6... Jeg har hørt at man skal være lidt mere påpasselig omkring det tidspunkt man sidst aborterede....

Håber da at din lille spire bliver der... Men det kan jo også bare være livmoderen der udvider sig og det kan give nogle kraftige stik/jag i mavsen....

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Som MUHMI skriver har jeg også læst at ugen hvor man sidst aborterede skal man undgå fx sex , bare for en sikkerheds skyd  

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

ja det kan jeg godt forstå at i gerne vil . håber lige du husker t opdatere både ved skanningen men også når du har snakket med lægen på mandag, ja kan godt forstå at i vælger at gøre opholdet en smugle kortere. men mon ikke du evt kan blive presset ind ved en gyn?

Jeg skal nok opdatere Håber bare, det er med gode nyheder Og ja, jeg håber rigtig meget, vi kan komme hjem lidt før. Det er lidt hårdt at være SÅ langt væk fra venner og familie, når man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.