kikset savleproblem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

SHERO

Hihi, det gør jeg også, både gravid og ikke gravid.. Det værste er når jeg falder i søvn i sofaen for så sover jeg på mine hænder, så vågner jeg op 1 time senere med savl på hænderne og i hele hovedet haha...

Min eks kunne ikke forstå hvorfor jeg aldrig ville ligge op af ham når vi så film, men var så bange for at falde i søvn og savle på ham haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Frøken J.

Tullen85 skriver:

Hihi, det gør jeg også, både gravid og ikke gravid.. Det værste er når jeg falder i søvn i sofaen for så sover jeg på mine hænder, så vågner jeg op 1 time senere med savl på hænderne og i hele hovedet haha...

Min eks kunne ikke forstå hvorfor jeg aldrig ville ligge op af ham når vi så film, men var så bange for at falde i søvn og savle på ham haha

Hahahaha Det er så læks!

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

Hehe... lyder så chamør....

Men så på tv2 i programmet "krop umuligt" at det er meget normalt, når man er gravid... Da ens slimhinder forandre sig under graviditeten..

Anmeld

1. oktober 2011

Mauser.

Jeg har samme problem

Anmeld

1. oktober 2011

Maemi

Frøken J. skriver:

Ej hvad er det altså for noget? For tiden vågner jeg ret ofte ved at jeg har savlet på min pude. Haha :-P har seriøst kun oplevet det som højgravid :-o vågner og er helt våd ned af kinden og våd pude. Vildt kikset! Manden har heldigvis ikke opdaget det :-P og sover med lukket mund så fatter det ikke. Andre der kender dette vildt lækre fænomen? Ellers er det tilladt at grine af mig :-P

Haha, nu er jeg ikke gravid - men alligevel har jeg en tendens til at savle rimelig meget (sommetider) når jeg sover tungt 

Så tør slet ikke at tænke på hvordan det kan udvikle sig til en sø i min seng, når jeg engang er højgravid! haha.

Og ja.. Det er ekstremt sexet at vågne op og tænke.. "ad, hvad pokker er det?".. 2 sekunder efter.. "yyyuuuh.. "

Men det væreste er når det er størknet, så sidder som sådan et hvidt aftryk på kinden - det er mums .  

Anmeld

1. oktober 2011

CamillaValby

Hehe.

Det er slet ikke kun dig. Jeg gjorde det aldrig før og det er først de sidste 2-3 uger at jeg har ligget og savlet. VILDT ulækkert haha.

Har selv troet at jeg var blevet en savle maskine, indtil en veninde spurgte om jeg også var begyndt at savle hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.