kikset savleproblem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Frøken J.

Ej hvad er det altså for noget? For tiden vågner jeg ret ofte ved at jeg har savlet på min pude. Haha :-P har seriøst kun oplevet det som højgravid :-o vågner og er helt våd ned af kinden og våd pude. Vildt kikset! Manden har heldigvis ikke opdaget det :-P og sover med lukket mund så fatter det ikke. Andre der kender dette vildt lækre fænomen? Ellers er det tilladt at grine af mig :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Maja88

Frøken J. skriver:

Ej hvad er det altså for noget? For tiden vågner jeg ret ofte ved at jeg har savlet på min pude. Haha :-P har seriøst kun oplevet det som højgravid :-o vågner og er helt våd ned af kinden og våd pude. Vildt kikset! Manden har heldigvis ikke opdaget det :-P og sover med lukket mund så fatter det ikke. Andre der kender dette vildt lækre fænomen? Ellers er det tilladt at grine af mig :-P

jeg tror måske at du uden du ved at det snorker...

ved ihverfaldt det sker ved snorkeri. og du kan jo ikke vide om munden er lukket.. du sover jo

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Maja88 skriver:

jeg tror måske at du uden du ved at det snorker...

ved ihverfaldt det sker ved snorkeri. og du kan jo ikke vide om munden er lukket.. du sover jo

DHehe det er selvfølgelig rigtigt :-D ih hvor charmerende. Så føler man sig virkelig sexy højgravid! Hehe

Anmeld

1. oktober 2011

Maja88

Frøken J. skriver:

DHehe det er selvfølgelig rigtigt :-D ih hvor charmerende. Så føler man sig virkelig sexy højgravid! Hehe

hehe jeg kender følelsen

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Maja88 skriver:

hehe jeg kender følelsen

Så må man håbe det går over efter fødslen :-P

Anmeld

1. oktober 2011

Koen.

Det sker os for mig uanset om jeg er gravid eller ej

Anmeld

1. oktober 2011

Troldemommi

Du er ikke alene jeg savler og snorker både når jeg er gravid og ikke gravid :-)

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Det sker os for mig uanset om jeg er gravid eller ej

HAha! Det er så nasty på den frække måde

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Monica P skriver:

Du er ikke alene jeg savler og snorker både når jeg er gravid og ikke gravid :-)

Det er bare så lækkert! Hehe

Anmeld

1. oktober 2011

KarinOM

Haha. Det sker altså også for mig ind imellem...også før jeg blev gravid. Vågner og er helt våd ned af kinden....såååå charmerende  Har en ide om at det sker når jeg har sovet ekstra tungt.

Faldt også engang i søvn i bussen med hovedet på min kærestes skulder...og lavede en stor våd plet på hans trøje Heldigvis er min kæreste typen der bare griner af den slags...og driller mig med det i ca 14 dage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.