kikset savleproblem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Frøken J.

KarinOM skriver:

Haha. Det sker altså også for mig ind imellem...også før jeg blev gravid. Vågner og er helt våd ned af kinden....såååå charmerende  Har en ide om at det sker når jeg har sovet ekstra tungt.

Faldt også engang i søvn i bussen med hovedet på min kærestes skulder...og lavede en stor våd plet på hans trøje Heldigvis er min kæreste typen der bare griner af den slags...og driller mig med det i ca 14 dage!

Hahaha Kan lige se det for mig med bussen Men ja, man vågner bare og tænker: "Ad, hvad er nu det????"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Julemusen

Hehe det er også begyndt at ske for mig, har aldrig prøvet det før, og er i 37. uge. Tror det er fordi at man som gravid godt kan føle at næsen er lidt stoppet, selvom man ikke er forkølet. Har læst noget om øget blodmængde i kirtlerne. Og så trækker man jo automatisk vejret gennem munden når man sover tungt og næsen er lidt tillukket, for at få ilt nok Er den eneste forklaring jeg kan komme på hehe

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Kitty-Katten skriver:

Hehe det er også begyndt at ske for mig, har aldrig prøvet det før, og er i 37. uge. Tror det er fordi at man som gravid godt kan føle at næsen er lidt stoppet, selvom man ikke er forkølet. Har læst noget om øget blodmængde i kirtlerne. Og så trækker man jo automatisk vejret gennem munden når man sover tungt og næsen er lidt tillukket, for at få ilt nok Er den eneste forklaring jeg kan komme på hehe

Det lyder i al fald som en meget plausibel forklaring! Gid mundvandet dog bare ville blive inde

Anmeld

1. oktober 2011

MajseMaja

HIHI! Jeg savlede også nogen gange før jeg blev gravid når jeg sov men nu er det bare helt ekstremt, der er bare mega vådt på puden når jeg vågner.. Mmmmm så charmerende man er

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

MajseMaja skriver:

HIHI! Jeg savlede også nogen gange før jeg blev gravid når jeg sov men nu er det bare helt ekstremt, der er bare mega vådt på puden når jeg vågner.. Mmmmm så charmerende man er

Haha præcis Man føler sig virkelig morgenlækker, når man vågner til sådan en våd pude

Anmeld

1. oktober 2011

NLME<3

Frøken J. skriver:

Ej hvad er det altså for noget? For tiden vågner jeg ret ofte ved at jeg har savlet på min pude. Haha :-P har seriøst kun oplevet det som højgravid :-o vågner og er helt våd ned af kinden og våd pude. Vildt kikset! Manden har heldigvis ikke opdaget det :-P og sover med lukket mund så fatter det ikke. Andre der kender dette vildt lækre fænomen? Ellers er det tilladt at grine af mig :-P

hehe du erikke alene jeg gør det også som gravid, gjorde det også sidste gang jeg var gravid men men der er lys for ude, det går over når du har født  gjorde det ved mig sidste gang, og gør det forhåbentlig også denne gang

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

NLME<3 skriver:

hehe du erikke alene jeg gør det også som gravid, gjorde det også sidste gang jeg var gravid men men der er lys for ude, det går over når du har født  gjorde det ved mig sidste gang, og gør det forhåbentlig også denne gang

Håber du har ret, så jeg igen kan vågne til en tør pude

Anmeld

1. oktober 2011

NLME<3

Frøken J. skriver:

Håber du har ret, så jeg igen kan vågne til en tør pude

Hehe ja det er ikke så lækkert og vågne i en pæl men jeg snorker heller ikke når jeg ikke er gravid, men skal lige love for det kommer når jeg begynder og blive stor det er nogle af de fantastiske ting ved at være gravid

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

NLME<3 skriver:

Hehe ja det er ikke så lækkert og vågne i en pæl men jeg snorker heller ikke når jeg ikke er gravid, men skal lige love for det kommer når jeg begynder og blive stor det er nogle af de fantastiske ting ved at være gravid

Det er vist et klassisk graviditets-symptom, må vi nok desværre erkende! MIn kæreste klager sig også tit over, at jeg snorker. Manden skal jo op 5.30, så det er helt synd han får ødelagt sin søvn. Hehe!

Anmeld

1. oktober 2011

NLME<3

Frøken J. skriver:

Det er vist et klassisk graviditets-symptom, må vi nok desværre erkende! MIn kæreste klager sig også tit over, at jeg snorker. Manden skal jo op 5.30, så det er helt synd han får ødelagt sin søvn. Hehe!

Ja her hjemme bliver der også klaget nogle gange går han ind på sofaen Så har jeg sengen helt for mig selv men sådan er det jo når VI er gravide så må vi begge lide lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.