Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg blødte som alm. mens der hvor jeg rigtigt skulle ha haft det hvis jeg ikke var gravid, og ringede tudende til lægen for var sikkert på jeg havde aborteret .. Men det havde jeg ikke, og har en dejlig dreng i dag .. Jeg blødte som en hel alm. mens. periode .. Såå for den stadig er derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak Hvor mange dage blødte du med din datter dengang?
Tak
Hvor mange dage blødte du med din datter dengang?
babymus77 skriver: Det er 14 år siden men husker det tydelig;-) havde mens troede jeg i 4 dage... Ved scanning i uge 16 mente de at det måtte være min krop der tidlig ikk ku ane jeg var gravid for jeg var i uge 20..... Og trods det så havde jeg termin 19 januar;-) fødte 21 december en fin pige på 2950 g og 50cm;-)) så jo det betyder ikke altid at den er smuttet;-) krydser gor dig;-))
Det er 14 år siden men husker det tydelig;-) havde mens troede jeg i 4 dage... Ved scanning i uge 16 mente de at det måtte være min krop der tidlig ikk ku ane jeg var gravid for jeg var i uge 20..... Og trods det så havde jeg termin 19 januar;-) fødte 21 december en fin pige på 2950 g og 50cm;-)) så jo det betyder ikke altid at den er smuttet;-) krydser gor dig;-))
Hvor vildt....
Hvordan kan du så være sikker på at du ikke er gravid... hvis du fik mens i lørdags...
morethanperfect skriver: Jeg blødte som alm. mens der hvor jeg rigtigt skulle ha haft det hvis jeg ikke var gravid, og ringede tudende til lægen for var sikkert på jeg havde aborteret .. Men det havde jeg ikke, og har en dejlig dreng i dag .. Jeg blødte som en hel alm. mens. periode .. Såå for den stadig er derinde
Hvor dejligt, men har ikke testet positiv....
Anonym skriver: Hvor vildt.... Hvordan kan du så være sikker på at du ikke er gravid... hvis du fik mens i lørdags...
Anonym skriver: Hvor dejligt, men har ikke testet positiv....
Nåå det forstod jeg du havde .. Men så krydser jeg bare alligevel
babymus77 skriver: Jeg sku ha det lørdag, fik det søndag... Blødte søndag og mandag ... Tirsdag onsdag kun brun udflåd... Men søndag og ma dag en del blod og testede negativ lørdag hvor jeg sku ha det!!!! Så pga den negative test og blødning i to dage hvor jeg blødte en del tror jeg ikk der er noget!!!
Jeg sku ha det lørdag, fik det søndag... Blødte søndag og mandag ... Tirsdag onsdag kun brun udflåd... Men søndag og ma dag en del blod og testede negativ lørdag hvor jeg sku ha det!!!! Så pga den negative test og blødning i to dage hvor jeg blødte en del tror jeg ikk der er noget!!!
Nej okay, det kan jeg godt se... du har ikke testet efter??
morethanperfect skriver: Nåå det forstod jeg du havde .. Men så krydser jeg bare alligevel
Anonym skriver: Jeg skal nok lige opdatere i morgen.... Håber ikke at der er blod i morgen når jeg vågner!!!
Jeg skal nok lige opdatere i morgen....
Håber ikke at der er blod i morgen når jeg vågner!!!
Anonym skriver: Nej okay, det kan jeg godt se... du har ikke testet efter??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128