4+0 og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay.. Har du ondt og bløder du stadig?

Har ikke ondt - tog et bind på da jeg var på toilet og har lige været ude at tjekke bindet og ingen blod...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Har ikke ondt - tog et bind på da jeg var på toilet og har lige været ude at tjekke bindet og ingen blod...

Okay... Jeg ved ikke om du har prøvet sa eller ma før...? Men prøv lige at se tiden lidt an.... Altså, en menstration kommer jo ikke snigende på den måde uden smerter eller kneb... Prøv lige at give det en dag eller to og hvis det stadig bare er en lille smule og det ikke tiltager i hverken blod eller smerter, så kan det jo godt være en graviditetsblødning der ikke betyder noget....

alt hvad jeg kan for at lille spire har det godt og at det bare er din krop der skal vænne sig til den ekstra lille gæst

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay... Jeg ved ikke om du har prøvet sa eller ma før...? Men prøv lige at se tiden lidt an.... Altså, en menstration kommer jo ikke snigende på den måde uden smerter eller kneb... Prøv lige at give det en dag eller to og hvis det stadig bare er en lille smule og det ikke tiltager i hverken blod eller smerter, så kan det jo godt være en graviditetsblødning der ikke betyder noget....

alt hvad jeg kan for at lille spire har det godt og at det bare er din krop der skal vænne sig til den ekstra lille gæst

Har ikke prøvet sa eller ma før!!

Dette er min 2. graviditet og 1 gang blødte jeg ikke, men derfor kan der vel godt komme en graviditets blødning denne gang, ikk??!!

Det er 1½ time siden jeg opdagede lidt blod på toiletpapiret og ikke noget da lige lige var ude og tjekke op...

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Har du mave smerter? kramper?

Næh.....

Hvad tror du??????

Anmeld

29. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Har ikke prøvet sa eller ma før!!

Dette er min 2. graviditet og 1 gang blødte jeg ikke, men derfor kan der vel godt komme en graviditets blødning denne gang, ikk??!!

Det er 1½ time siden jeg opdagede lidt blod på toiletpapiret og ikke noget da lige lige var ude og tjekke op...

Selvfølgelig kan der det... Der er jo ikke én graviditet der ens... Min mor oplevede heller ikke blødning med mig selvom hun faktisk havde sin menstruation op til 5 måned med min storebror

Jamen... Tænk positivt, så længe du ikke har ondt og at der ikke kommer mere blod end det der er kommet indtil videre, så skal du slå koldt vand i blodet.... Det er ikke fordi jeg vil sætte et kæmpe håb igang... Men jeg vil så nødig at du tager sorgerne på forskud....

Anmeld

29. september 2011

MSM

Jeg blødte også en lille smule i starten af min graviditet og har alligevel en dejlig datter i dag. Det behøver ikke nødvendigvis betyde noget hvis du ikke bløder meget..

for at alt er som det skal være!!

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Selvfølgelig kan der det... Der er jo ikke én graviditet der ens... Min mor oplevede heller ikke blødning med mig selvom hun faktisk havde sin menstruation op til 5 måned med min storebror

Jamen... Tænk positivt, så længe du ikke har ondt og at der ikke kommer mere blod end det der er kommet indtil videre, så skal du slå koldt vand i blodet.... Det er ikke fordi jeg vil sætte et kæmpe håb igang... Men jeg vil så nødig at du tager sorgerne på forskud....

Ih, hvor dejligt at læse

Håber du har ret....

Hvis nu der ikke kommer mere blod i nat, tror du så at jeg kan teste i morgen?

Anmeld

29. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Næh.....

Hvad tror du??????

De gange jeg har mistet, har jeg haft mave smerter/kramper og ikke været i tvivl...

Denne gang blødte jeg en lille smule da jeg var 6-7uger henne og jeg vil mene det var mere end det du siger du gjorde, og det var et blodkar der var sart oppe i mig...

Har blødt lidt i starten i alle mine 3 graviditeter, uden det har haft betydning...

Hvis du stadig er i tvivl imorgen så ring til din læge, men min egen erfaring siger mig du ikke skal bekymre dig hvis du ikke har blødt mere imorgen og ikke får kramper eller smerter....

for jeg har ret og din bebs har det godt

Anmeld

29. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ih, hvor dejligt at læse

Håber du har ret....

Hvis nu der ikke kommer mere blod i nat, tror du så at jeg kan teste i morgen?

Har du ikke testet endnu??

Men ja... Det vil jeg bestemt mene...

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

MSM skriver:

Jeg blødte også en lille smule i starten af min graviditet og har alligevel en dejlig datter i dag. Det behøver ikke nødvendigvis betyde noget hvis du ikke bløder meget..

for at alt er som det skal være!!

Hvor meget blødte du? og hvor mange dage?

ved ikk om du har læst, men blødte lidt på toiletpapir for 1½ time siden... og intet blod siden!

Tror du jeg kan teste i morgen så??

OG tak for din positive historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.