Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banditten2011 skriver: Stoooort tillykke.. hvor skønt Og self blir den lille bebs derinde
Stoooort tillykke.. hvor skønt
Og self blir den lille bebs derinde
Ihh tusind tak altså. Ja, jeg er også sikker på, at spiren har slået dybe rødder - Glæææææder mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke!
Anonym skriver: Piger; JEG ER GRAVID!!!! Som jeg skrev i forgårs, fik jeg på testdag en svagt positiv g-test. I dag, to dage efter, tog jeg så en clearblue, og jeg sidder nu og ser på et fiiiiiint blåt kryds - helt tydeligt er det Se selv (Den første er den fra i dag, og den anden er den første jeg tog) Nu har jeg bare brug for al den babyklister, I kan mobilisere herinde, og så er det bare at vente indtil juni, hvor jeg skal være moooor Jeg er SÅ lykkelig
Piger; JEG ER GRAVID!!!!
Som jeg skrev i forgårs, fik jeg på testdag en svagt positiv g-test. I dag, to dage efter, tog jeg så en clearblue, og jeg sidder nu og ser på et fiiiiiint blåt kryds - helt tydeligt er det
Se selv (Den første er den fra i dag, og den anden er den første jeg tog)
Nu har jeg bare brug for al den babyklister, I kan mobilisere herinde, og så er det bare at vente indtil juni, hvor jeg skal være moooor Jeg er SÅ lykkelig
Stort tillykke - testede selv positiv i foregårs
Tillykke
Tillykke! Hvor dejligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128