Update på jeg bobler indeni <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Piger; JEG ER GRAVID!!!!

Som jeg skrev i forgårs, fik jeg på testdag en svagt positiv g-test. I dag, to dage efter, tog jeg så en clearblue, og jeg sidder nu og ser på et fiiiiiint blåt kryds - helt tydeligt er det

Se selv (Den første er den fra i dag, og den anden er den første jeg tog)

Nu har jeg bare brug for al den babyklister, I kan mobilisere herinde, og så er det bare at vente indtil juni, hvor jeg skal være moooor Jeg er SÅ lykkelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

kirsti

STORT TILLYKKE!!!

Anmeld

29. september 2011

Bette-mor9o

Anonym skriver:

Piger; JEG ER GRAVID!!!!

Som jeg skrev i forgårs, fik jeg på testdag en svagt positiv g-test. I dag, to dage efter, tog jeg så en clearblue, og jeg sidder nu og ser på et fiiiiiint blåt kryds - helt tydeligt er det

Nu har jeg bare brug for al den babyklister, I kan mobilisere herinde, og så er det bare at vente indtil juni, hvor jeg skal være moooor Jeg er SÅ lykkelig

TILLYKKE!!!:-).

- krydser alt for at babyen blir der hvor den skal, og selvfølgelig gør den det! *klister klister* ;-)

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

STORT TILLYKKE!!!

Taaaaak

Ihh, hvor dejligt med svar allerede. Jeg har jo ikke sagt det til andre end min kæreste endnu, og det er bare for STORT til at gå med alene (smiley, der græder af glæde)

Anmeld

29. september 2011

frk-stoltze

Tillykke

Anmeld

29. september 2011

frk-stoltze

Tillykke

Anmeld

29. september 2011

kirsti

Anonym skriver:

Taaaaak

Ihh, hvor dejligt med svar allerede. Jeg har jo ikke sagt det til andre end min kæreste endnu, og det er bare for STORT til at gå med alene (smiley, der græder af glæde)

ja jeg kan godt huske det da jeg testede positiv! 3.dec 2005 om eftermiddagen og det var solskin .g.

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Piger; JEG ER GRAVID!!!!

Stoooort tillykke.. hvor skønt

Og self blir den lille bebs derinde

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

JonasMama2010 skriver:

TILLYKKE!!!:-).

- krydser alt for at babyen blir der hvor den skal, og selvfølgelig gør den det! *klister klister* ;-)

Tak tak tak

Jeg føler næsten, jeg kan flyve nu! Og ja, selvfølgeli bliver den siddende. Man kan bare ikke lade være med at bekymre sig lidt. Det er jo kun to mdr. siden jeg havde en SA, men heldigvis føles symptomerne helt anderledes denne gang, så tager det som et tegn på, at det nok skal gå

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Tillykke

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.